Gå til innhold

BK: Dyster kirke. (edit:Gotisk kirke.)


jimdidr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du lykkes godt med den dystre stemningen. Den fuglesilhuetten gjør mye av den stemningen. Tror dette er et bilde som kunne nytt godt av litt støy faktisk, da hadde det fort blitt enda litt mer spøkelsesstemning.

 

Det er to ting jeg synes kunne vært bedre, det ene kan du gjøre noe med. Det er litt skjevt, og selv om det i enkelte tilfeller er passende, så synes jeg ikke det er det her. Det andre jeg gjerne ville ha sett annerledes er toppen, det blir litt trangt ovenfor spiret, så litt mer luft hadde nok gjort seg.

 

Alt i alt en vellykket framstilling av en dyster kirke, men det mangler litt på det helt store.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding, kjapt også Bildekritikken ser ut til å sove litt akkurat nå sånn generelt.

 

Jeg har prøvd å rette horizonten nå, etter spiret siden bakken er avrundet. Men dette klipper veldig mye av bildet.

jeg la til støy og det likte jeg noe bedre, må se på det på nytt i morgen med ferske øyne for å være helt 100% hva jeg liker best.

 

og du har rett i luft over ser jeg... det er vell det som bryr meg mest, men det står vell egentlig i stil med tett kant under tærerne... tror jeg må se hva flere sier.

 

Legger opp ny versjon med skjev ramme og rettet horisont.

 

EDIT: Jeg exprimenterte med å flytte fuglen og ser at jeg vist nok lagret det på den nye versjonen. da føler jeg at jeg må si den originalt skal være som på det første bildet. (ingenting er direkte fake i bildet.)

post-147000-1232738039_thumb.jpg

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...