Gå til innhold

Install keycode på far cry 2 funker ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo...

Jag ahr akkurat fått meg ny pc og kjøpte med spillet far cry 2, men når jeg skulle installere det funka det ikke, det stod at jeg hadde skrivd inn feil SERIAL code når jeg skreiv inn Install keycode helt korrekt (jeg så over mange ganger).

Jeg vet ikek helt hva jeg skal gjøre, for jeg har så lyst til å få testa det, så hvis du vet om noe jeg kan gjøre for å få det til å kjøre er jeg veldig takknemmelig.

Mvh:

Dicorn

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ordner seg nok med tida... Hos meg tok det en liten stund før serialen ble "godtatt"

EDIT: Til nød, finn en e-post du kan klage til... Står vel noe på Ubisoft sin nettside...

Endret av kjermy
Skrevet
Jeg hadde også det problemet i starten, det jeg gjorde var å sjekke tter feil og bokstaver og tall som ligner på hveandre, slik som tallet 0 og bokstaven o!

Akkurat det som skjedde med meg også, prøvde sånn 20 ganger før jeg merka at det var en 0, og ikke en O :!:

Skrevet

Samme her, jeg gikk fra heftig lykkerus fordi jeg hadde fått spillet, etter å ha ventet et år, til rimelig sur, etter å ha prøvd en del ganger. Mener det var 0 og O jeg hadde tulla med :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...