Kriss^ Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hei, jeg har et veldig kjedelig problem. Har CS:S og det fungerer helt fint, så jeg kjøpte jeg meg CS 1.6 og for å spille med venner. Men CS har aldri funket, når jeg går innpå "find servers" kommer det ingen servere opp. Har prøvd refresh mange ganger, men det funker ikke. De eneste gangene jeg har kommet meg inn er ved å trykke på "join game" på vennelisten min. Håper du kan hjelpe meg. Har 99 i FPS /Kristian
Jooakim Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Sjekk om du har noen brannmur som blokkerer hl.exe. :-) Prøv å skriv dette i console: connect cs2.games.broadpark.no
Kriss^ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 (endret) Glemte å si at dette kommer i console når jeg starter CS Og når du sa at jeg skulle se om brammmuren blokkerte hl.exe, mente du dette da? Og når jeg skrev inn connect cs2.games.broadpark.no i console, klikket hele spillet mens det prøvde å komme inn på en sevrer. Endret 23. januar 2009 av Kriss_1994
Jooakim Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Fjern avkrysingen til venstre for hl2 og alt av half life launcher.
Art Vandelay Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Bruker du noe annet en Windows-brannmur?
b-real Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Kriss^ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Jeg reinnstalerte CS og nå funker det! Takk for at du ivhertfall prøvde å hjelpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå