Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet retten for lappen - hvor lenge tar det før jeg mister alt?


KarmaZ

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er som følger. Jeg søkte om sertifikatet klasse B, November(?) 2007. Jeg fikk den, og startet med kjøretimer, til uti januar. Kom så langt at jeg hadde det obligatoriske igjen(glattkjøring, bykjøring ol.).. Så utpå sommeren klarte jeg å bli tatt, og ble fratatt søknaden om at jeg kan ta bil lappen(hadde da heller ikke lappen), og jeg fikk 6 måneders sperre, etter det som stod i brevet og i.f. min advokat.

 

Jeg lurer på om hvor lang tid kan det ta før jeg må ta opp igjen de timene jeg tok i begynnelsen av 2008? Det er altså nå 1 år og 2 måneder siden jeg søkte og fikk lov til å ta bil lappen. Er det 1 eller 2 år det tar før jeg må ta alle timene opp igjen?

 

 

 

 

Takkk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er som følger. Jeg søkte om sertifikatet klasse B, November(?) 2007. Jeg fikk den, og startet med kjøretimer, til uti januar. Kom så langt at jeg hadde det obligatoriske igjen(glattkjøring, bykjøring ol.).. Så utpå sommeren klarte jeg å bli tatt, og ble fratatt søknaden om at jeg kan ta bil lappen(hadde da heller ikke lappen), og jeg fikk 6 måneders sperre, etter det som stod i brevet og i.f. min advokat.

 

Jeg lurer på om hvor lang tid kan det ta før jeg må ta opp igjen de timene jeg tok i begynnelsen av 2008? Det er altså nå 1 år og 2 måneder siden jeg søkte og fikk lov til å ta bil lappen. Er det 1 eller 2 år det tar før jeg må ta alle timene opp igjen?

 

 

 

 

Takkk

 

Hvordan klarte du å bli tatt, mens du kjørte opp?

 

Mener å huske at kjørelæreren min sa 1 år, men dette er tatt av ren husk, så ikke utenvidre ta det for godt fisk. Vil likevel tro at du må ta opp alt på nytt. Forutsatt at du ikke har startet med oppkjøringen allerede?

 

Når du sier 1år og 2 måneder, er det første eller andre gang du søkte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...