Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hakking på nykjøpt Asus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får ikke helt til å skjønne hva dere mener, er ikke så erfart med slike pc problemer.

Hvordan avinstallerer/installerer jeg GPU og chipset driver?

Skjønner heller ikke det om bios, hm.

Har sjekket etter vsync, men fant det ikke noen plass i catalyst control senter? Vet noen hvor det er hen?

Edit: Om det sier noe, så har jeg konstant 14-15 fps på wow, uavhengi av hvor lite/mye som skjer - så er ingen fps drops.

Endret av golemm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende dette begynner å bli.

Ingen som har noen aning på hva som er galt? Om det er så dårlig pcen drar slikt, blir jeg utrolig skuffet - men den skal jo være mer en bra nok.

Skrevet (endret)

CS bruke nesten ingen CPU kraft... så CS er det siste spelet du treng å måle om ein laptop funke eller ikkje.

Då får nedom til datakjeden å spør dei om hjelp, litt vanskeleg når me ikkje ser eller finner ikkje feilen som gjer at det skal lagge sån som du beskrive

Edit: Fleire 100 fps? du meiner vel stabilt på 100 Fps, eller må du ha hatt på developer som fucke heile skiten men tipper det er stabilt 100 fps du meiner

Endret av Tj-nome
Skrevet

Klarer å få fpsen på cs oppi ett par hundre som kreves på div baner som scoutzknivez osv, med mindre man gjør det den trege og "riktige" måten.

Har den på stødig 99 ellers ja, som jeg pleier.

Skrevet (endret)

Har satt opp settingsene litt ja :p

La over wow fra eksterne harddisken min, kjørte med vanlige oppsettet.

Men tingen er jo at denne pcn har jo mer ram, bedre skjermkort(etter det jeg vet) osv så skjønner ikke.

Edit: Oi, tenkte ikke over det med dobbelpost.

Endret av golemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...