Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatistweb, ta eksamen i et annet fylke


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har strøket i faget fransk. Jeg har tatt en skriftlig eksamen i Rogaland, fikk 3, men fant nettopp ut at jeg må ta både skriftlig og muntlig som privatist. Ettersom det er stengt for oppmelding i eksamen i Rogaland, meldte jeg meg opp i Hordaland. Ringte til sonans og de mente at det ville gå fint, men jeg er ikke så sikker jeg.. noen som vet? Kanskje jeg må endre min folkeregistrerte adresse til en kompis :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, gratulere med 3 på skriftelig eksamen :) Det var bra.

Jeg tror at om du ringer til eksamenskontoret i hordaland og forklarer situasjonen så går det greit. Oppmelding for eksamen i rogaland er stengt som du sier.

 

Om du tar en tur inn til eksamenskontoret i rogaland og smisker litt og forklarer problemet ditt kan det være at det er snille med deg og føyer deg til. Det er liten sjans men det er mulig å spør. Jeg ville prøvd det først. Ta deg en tur inn der først. Eller vertfall ta en telefon.

 

Her har du nummer til eksamenskontoret i rogaland: 51 51 67 50, tastevalg 3.

Husk å ring tidlig på dagen! Helst når det åpner telefonen. Tror det er klokken 9.

Det er jævlig med folk som ringer der, derfor må du vær tidlig ute for å kunne nå dem.

Eller som jeg sa, du kan ta å besøke dem personlig. Det hadde nok jeg gjort. Det viser litt mer villighet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...