Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjernstyring til sentrallås, orginal VAG-look, er det "plug and play?


Espein

Anbefalte innlegg

Heisann.

Synest det hadde vært kjekt med fjernstyring av sentrallåsen på min Audi S6, 1996 modell.

 

Er det veldig enkelt å innstalere dette?

Link til produktet.

 

I beskrivelsen står det:

 

I denne pakken får du alt som trengs for å gjøre din sentrallås fjernstyrt.

Inkluderer kabelsett, mottaker og to sett nøkler/sendere.

To uslipte nøkler følger også med.

Nøklene er lik orginale Audi/VW.

Audi/VW kobles inn med den grønne kabelen fra fjernkontrollboksen og inn på felles ledning på styringen, denne er på Audi A4 B5 gul/blå.

Denne finner du igjen på dørtrekket der åpne og låse knappen er.Finn den så igjen på dørpanelet på førersiden.

 

Er det bare å ta av dørtrekket på førerside, og koble på den grønne kabelen fra boksen som følger med og koble til jord, og wolla?

 

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan fungere denne startsperra da? Jeg har kun en nøkkel, og den er helt normal uten noe form for elektronikk :p

 

Er du sikker på at den er uten elektronikk? Den fungerer som at det sitter en liten sender i nøkkelen din som sjekkes opp mot tenningslåsen når du prøver å starte bilen. Stemmer ikke nøkkelen overens med hva bilen forventer starter ikke bilen.

Lenke til kommentar

Da regner jeg med att denne senderen inni nøkkelen skal gå på batteri og nøkkelen min har ikke noen form for batteri skifte, etter hva jeg kan se.. Bilen ble vel originalt levert med 3 stk nøkkler, hvor de 2 siste er er vet jeg ikke, sikkert i Tyskland hos første eieren.

 

Fungerer ikke startsperra sånn att bilen starter ikke så lenge bilen er låst, men når dørene er åpne, så starter den?

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Da regner jeg med att denne senderen inni nøkkelen skal gå på batteri og nøkkelen min har ikke noen form for batteri skifte, etter hva jeg kan se.. Bilen ble vel originalt levert med 3 stk nøkkler, hvor de 2 siste er er vet jeg ikke, sikkert i Tyskland hos første eieren.

 

Fungerer ikke startsperra sånn att bilen starter ikke så lenge bilen er låst, men når dørene er åpne, så starter den?

 

Du trenger ikke batteri i nøkkelen for å ha startsperre.

 

Det hadde vært rimelig idiotisk om det bare var å åpne dørlåsen for å unngå startsperren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...