Shicca Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Lurer på om noen her kan mekke, eller linke til en mod som gjør longbow archers til England *litt* bedre. Vil ikke ha de übergode. +1/+2 range, og +1/+2/+3 skade for eksempel. Iallefall + range iforhold til Milita crossbow til de ulike andre factions. I mitt lille hode vil jeg ha mulighet til å la det regne piler over alle crossbow dudes, FØR de får til å skyte på meg Ja, det er litt cheat for å gjøre min erobring av europa enklere, men Single player, så jeg gjør som jeg vil
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Dette vil du nesten klare selv tror jeg. Er foresten helt enig med deg for dette var jo egentlig sånn det var. Gå på www.twcenter.net De har et bra mod forum. Lag en post å spørr om noen feks kan hjelpe deg med dette over msn.
Huskarl Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Åpne mappen data så leter du opp 'export_descr_unit'. Gå ned til 'Longbowmen' Der står det stat_pri 6, 1, bodkin_arrow, 160, 25, missile, missile_mechanical, piercing, none, 25, 1 , hvor det første tallet er pildamage og 160 er range. Står mere forklaringer øverst i filen. Du bør ta backup hvis du skal endre mye. Endret 21. januar 2009 av Huskarl
Shicca Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 (endret) Åpne mappen data så leter du opp 'export_descr_unit'. Gå ned til 'Longbowmen' Der står det stat_pri 6, 1, bodkin_arrow, 160, 25, missile, missile_mechanical, piercing, none, 25, 1 , hvor det første tallet er pildamage og 160 er range. Står mere forklaringer øverst i filen. Du bør ta backup hvis du skal endre mye. Vet dette var fila og trikse på i Rome: Total War for å fikse litt på units, og gjorde dette litt også i Rome, men jeg finner derimot ikke denne fila i noen av mine Medieval II mapper. EDIT: Så jeg kan kanskje spørre hvordan man istede finner denne Endret 21. januar 2009 av Shicca
Huskarl Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hvis spillet er original og du har ingen mods må du pakke det ut. Åpne 'Medieval II total war/tools/unpacker'. Så følger du Readme-filen. Du trenger minst v1.1 eller nyere. Endret 22. januar 2009 av Huskarl
Shicca Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Hvis spillet er original og du har ingen mods må du pakke det ut. Åpne 'Medieval II total war/tools/unpacker'. Så følger du Readme-filen. Du trenger minst v1.1 eller nyere. Se der ja! Men da kan man mekke Takk Huskarl! Har fean meg ikke sett unpacker'n før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå