Gå til innhold

[Løst]Medieval II: Total War mod forespørsel. Longbow features.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her kan mekke, eller linke til en mod som gjør longbow archers til England *litt* bedre. Vil ikke ha de übergode.

+1/+2 range, og +1/+2/+3 skade for eksempel. Iallefall + range iforhold til Milita crossbow til de ulike andre factions. I mitt lille hode vil jeg ha mulighet til å la det regne piler over alle crossbow dudes, FØR de får til å skyte på meg :)

Ja, det er litt cheat for å gjøre min erobring av europa enklere, men Single player, så jeg gjør som jeg vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil du nesten klare selv tror jeg. Er foresten helt enig med deg for dette var jo egentlig sånn det var.

Gå på www.twcenter.net :) De har et bra mod forum. Lag en post å spørr om noen feks kan hjelpe deg med dette over msn.

Skrevet (endret)

Åpne mappen data så leter du opp 'export_descr_unit'. Gå ned til 'Longbowmen'

Der står det

stat_pri 6, 1, bodkin_arrow, 160, 25, missile, missile_mechanical, piercing, none, 25, 1 , hvor det første tallet er pildamage og 160 er range. Står mere forklaringer øverst i filen. Du bør ta backup hvis du skal endre mye.

Endret av Huskarl
Skrevet (endret)
Åpne mappen data så leter du opp 'export_descr_unit'. Gå ned til 'Longbowmen'

Der står det

stat_pri 6, 1, bodkin_arrow, 160, 25, missile, missile_mechanical, piercing, none, 25, 1 , hvor det første tallet er pildamage og 160 er range. Står mere forklaringer øverst i filen. Du bør ta backup hvis du skal endre mye.

Vet dette var fila og trikse på i Rome: Total War for å fikse litt på units, og gjorde dette litt også i Rome, men jeg finner derimot ikke denne fila i noen av mine Medieval II mapper.

EDIT: Så jeg kan kanskje spørre hvordan man istede finner denne :)

Endret av Shicca
Skrevet (endret)

Hvis spillet er original og du har ingen mods må du pakke det ut. Åpne 'Medieval II total war/tools/unpacker'. Så følger du Readme-filen. Du trenger minst v1.1 eller nyere.

Endret av Huskarl
Skrevet
Hvis spillet er original og du har ingen mods må du pakke det ut. Åpne 'Medieval II total war/tools/unpacker'. Så følger du Readme-filen. Du trenger minst v1.1 eller nyere.

Se der ja! Men da kan man mekke :)

Takk Huskarl! Har fean meg ikke sett unpacker'n før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...