thyraven666 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ja da var det min tur til å bli lurt av en keylogger link... men jeg har ett annet problem og det er at jeg får ikke no email av blizzard når jeg bruker retrieve password valget på wow-europe. det står at det skal ta 1 time, men jeg har ventet i hele dag. har også prøvd flere ganger og får "complete" hver gang. noen som har hatt noen erfaring og vet om 1 time er urealistisk. eller om det tar flere dager normalt. er litt nervøs for at jeg ikke får igjen kontoen min nå for øyeblikket
nazrm Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Send mail til dem evt bruk kontaktskjema på nettsiden. Tror du også kan ringe billing support angående sånt.
thyraven666 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 problemet er at accounten ikke er min til og begynne med =)
Bjonski Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Da er vel mailen sendt til den som opprinnelig eier kontoen.
thyraven666 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 nei mailen er byttet til min, men og sende epost krever kopi av ID, og regner med dem kommer til å reagere på at adressen på kontoen er i sverige når jeg snakker norsk, fikk tak i den ifra sverige. men er vel bare nødt til å vente da.
Paulex Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Den er sikkert kjøpt? Det er ulovlig. Og de kommer ikke å gi den tilbake til deg før du har fått en kopi av ID'et til den orginale eieren.
nazrm Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 nei mailen er byttet til min, men og sende epost krever kopi av ID, og regner med dem kommer til å reagere på at adressen på kontoen er i sverige når jeg snakker norsk, fikk tak i den ifra sverige. men er vel bare nødt til å vente da. Han du kjøpte den av har vel bare sendt en mail til blizzard med loginnavn og den orginale cdkeyen, så har de resatt emailen tilbake til hans. You're royally fucked!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå