Gå til innhold

Slik ser jeg for meg verdens beste spill.


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Mafia II>GTA IV>Mass Effect 1,2,3>Far Cry2>+++++.

 

Hvis flere utviklere hadde gått sammen for å lage ett spill basert på disse titlene og mange flere uten at det hele blir rart ingame, hadde det vært historiens beste spill.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tenk deg ett spill med disse alternativene eller tingene:

 

- Mulighet for å reise til mange byer.

- Bli Astronaut, Jeger, Konstabel,Pilot, Brannmann, Bygger, Skurk, Don, General, Gal, Kaptein, osv. Selvfølgelig med samme frihet som i GTA.

- I spillet går det årstider og år ganske kjapt.

- Spillet starter i gamle dager og ender ikke selv om spillet har kommet til fremmtiden.

- Gjøre hva pokker en har lyst til.

- Ingen irriterende scripts.

- I Fremmtiden på spillet kan man bruke flyvebiler.

- Online modus slik som i GTA IV men med flere spillere.

- Lage egne regler til spillet.

- Velge grafikken selv, spillet kan gå på ganske gamle maskiner og går på nye maskiner med crysis lignende grafikk hvis man vil.

- Spillet burde være så massivt at det tar opp To til fire Blue-Ray Plater.

- utallig mange cheats man kan aktivere for eksta morro. Zombie infeksjon, Antrax Virus, Nukes, Flyvebiler osv.

- Etablere sitt eget finans imperie enten på ulovlig eller lovlig vis.

- Ha støtte for utvidelser og brukerinnhold, dynamiske effekter.

- PhysX og Euphoria må være med.

- Når man starter spillet i oldtiden kan man ved hjelp av en hemmelig artifact (en tidsmaskin som man kan reise til en moderne by med) og plutselig dukke opp med en feks: en Romersk hær midt i Los Angeles eller en bruker laget by som feks Oslo.

- Pedsa må ha fullt av vittige og artige litt grove kommentarer basert på situasjonen.

- Xbox 360 og PS 3 DVD swapping bare skjer når selve århundret i spillet skifter.

- Spillet kan kjøres uten platene på PC men oppdateringer krever online engangs aktivering feks gjennom Impulse. (Ikke SecuRom)

- Hele greia er sandkasse men krever ikke at du fullfører en story selv om det er en eller fem ulike.

- Mye mye mer som jeg ikke kommer på.

- At 2K Czech,Rockstar,Volition,Epic Games,BioWare,Bungie,THQ,Relic, eller flere går sammen om å lage det, Utviklerne lager delene av spillet de er best på.

 

Det hadde vært ett spill jeg tilogmed ville betalt 1999 kroner for å kjøpe, men ikke hvis det hadde blit MMO. Ville sikkert ikke tatt mange åra på ett så stort spill med mange nok utviklere som er kjent for bra spill. Tipper 4 år.

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tenk på hva noen utviklere kunne fått til hvis de var ganske mange om ett spill som gir deg frihet ikke engang GTA alene kan prestere.

 

Feks på navn til spillet: Freedom, Insanity, Spirit, Mad World.

 

Hva slags spill ville du hatt?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spillet som du beskriver (det eg fekk inntrykk av) er helt sikkert The SIMS 29 :p

Tviler sterkt, 1. Sims vil aldri komme så langt, 2. Sims kommer nok aldri til å inneholde ekstrem vold.

 

hehe var ikkje noe seriøst svar, :p (denne smilyen betyr "joking")

Den betyr sleiking!

 

hadde tenkt å skrive "kanskje i hodet ditt" men tar det tilbake og heller gir deg en link

http://www.answerbag.com/q_view/102765 ;)

Lenke til kommentar
Dette spillet som du beskriver (det eg fekk inntrykk av) er helt sikkert The SIMS 29 :p

Tviler sterkt, 1. Sims vil aldri komme så langt, 2. Sims kommer nok aldri til å inneholde ekstrem vold.

 

hehe var ikkje noe seriøst svar, :p (denne smilyen betyr "joking")

Den betyr sleiking!

 

hadde tenkt å skrive "kanskje i hodet ditt" men tar det tilbake og heller gir deg en link

http://www.answerbag.com/q_view/102765 ;)

Mener noen, ikke det som er riktig for det. Mange som trodde jorden var flat for lenge siden, betyr dog ikke at det er riktig.

Lenke til kommentar

Haha en kompis overtalte meg om at han hadde prøvd et sånt spill, da vi var ca 10 år gamle. Og han skjønte nesten ikke at han lurte seg selv. Gikk mange uker og tenkte over alt man kunne gjøre i dette "sandbox" spillet. Dog samme dude sa at han var et "realt" medlem i Power rangers.

 

Men ja, de fleste av oss har nok drømt om et sånn spill.

Alle Scenarioene. Titanic, Orkaner, flodbølger, Fly kræsj osv osv. Bare fantasien som stopper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...