Gå til innhold

Anbefaling av Magic Ball


Bromlexl

Anbefalte innlegg

På torsdag var det update på PS Storen og et av de nye spillene som dukket opp der var magic ball. Et spill jeg viste ingenting om. Prisen var 75kr, litt impulsivt så kjøpte jeg spillet. Det var en av årets største posetive overraskelser. Nå er året ganske ungt enda, men det var fremdeles en veldig posetiv overraskelse.

 

Spillet er et klassisk brick spill. Der du styrer en "pad" frem og tilbake på skjermen. Mens du skal ta en ball som spretter opp og ødelegger hindringene forran/ovenfor. Gammelt konsept i en genial innpakning.

 

Grafikken var utrolig bra i 1080p. Det var god og artig fusikk. Teknisk er det bare litt hakking å klage på, og det er bare når det skjer veldig mye på skjermen samtidig.

 

Det store salgspunktet er Co-op. Jeg og dama har sittet og spilt spillet i flere timer. Så sent som igår satt vi gjennom hele spillet (48 brett) uten å få game over en gang. Det var kjempeartig.

 

Så vil anbefale dette spillet til de som spilte den type spill i en tid da dataspill var enklere og mindre detaljerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...