Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det står i profilen hans. :p

@Snorre: Det var ikke meningen å være kryptisk, men det ble gjerne det likevel - så bare at du hadde glemt å endre "= 9 stk" i førsteinnlegget.

Skrevet
PS: Noen som har pokerchips?! Siden vi kanskje har kort? :lol: Sondre er sykt god i poker. Vi trenger kanskje to stk med det siden vi blir sikkert mange. x)

Jeg har sjetonger. Er det interesse for at jeg skal ta det med?

Skrevet

Morn du!

Var ikke litt av poenget å ha avatarene der? :p

Jeg tok å kjente på høytalerene mine og forsterkeren.. og jeg kom frem til den konklusjon, at hvis jeg pakker de inn godt og fast nok, tror jeg det går fint å ta det med på bussen ^^

Skrevet

Du tar jo ikke med deg det på bussen. :dontgetit: Erru gærn? Da er det bedre med mine

Q970844-main.jpg

Eneste problemet er jeg bor litt langt vekke og må gå 30min fra hus til busstopp, i nedoverbakke. :p

Skrevet

Pytt! det er jo maks 45 kg. Pakker de inn og hiver de i en sekk. Har jo drasset på de før :p

men men, dere får bestemme. Skal nå se om jeg får pakket de skikkelig inn først. Det er jo tross alt forumtreff, må ofre litt blod og svette :D

Skrevet

Synes de så sykt høye ut så lykke til med det. xD Haaallo liksom.

Nei, selv så lurer jeg på HVOR peppep skal ta oss med. Har gått på Ortun ungdomsskole og om han bor i en av blokkene så kan du glemme høytalerne med mindre du vil ha 200 ungdommer på døren som vil inn. :lol:

Skrevet

Heh.. De er bare 98cm høye (klikk på bildet). De ser store ut men er faktisk ganske små når du ser de irl :p

Og så spørs det hvor glatt og slapsete det er ute.. idag på vei til jobb var det blankis mange plasser på vei ned til danmarksplass hvor jeg tar buss fra.

(om jeg skal til sentrum går det en buss ca 10 meter fra utgansdøren så det går bra)

Skulle hatt meg en

tralle2.jpg

!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...