Gå til innhold

BK: Kraft Kar


Anbefalte innlegg

Her er da ett av mine bilder fra i sommer. Vet ikke om dette fungerer men prøver. Orginalen er helt oransje på lakken og vanlige farger i naturen.

Tatt med Nikon Coolpix L4.

 

Redigert: Silver Exef program og et annet farger program. Kun det er redigert.

 

Dere ser vel orginalen mot den andre.

post-177425-1232302876_thumb.jpg

post-177425-1232303175_thumb.jpg

Endret av Fotgrafen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge er litt interessante, men fargeversjonen falmer ved siden av sorthvitt-versjonen. For det er et ganske tøft bilde. Det har ingen betydning hva det er et bilde av, for uttrykket er så tøft. Du viser at du har lært et og annet om komposisjon, og at du kan utnytte den lærdommen. Måten linjene leder oss inn i bildet, og det at jeg ikke kan se hva det er for noe, gjør at jeg sitter og grubler litt over dette bildet. Og det er ikke bare bare, for stort sett så synes jeg ikke det er så mye å gruble over her på forumet. Slettes ikke dumt, larven.

Lenke til kommentar
... og det at jeg ikke kan se hva det er for noe, gjør at jeg sitter og grubler litt over dette bildet....

 

For meg ser det ut som om det er en gravemaskin :p

 

Fint det svart hvitt bilde, er som PMnormal sier, det er noe mystisk og spennende med dette, en blir dratt inn i bildet, først pga linjene i maskinen, for så å bli ført over til veien. Veldig imponerende.

Endret av picatta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...