Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker dere guttene at vi jenter gjør?


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mons_*

Hvis du ikke føler at du har fått nok tips nå, så kan jeg legge til at humor og lek er viktig. Ikke ta det så høytidelig. Prøv ting for moroskyld. Noe jeg liker er når hun trekker sammen musa når jeg er inne (når dere har kommet så langt). Dere kan også prøve med terninger som forteller hva dere skal gjøre. Da kan dere skylde på at dere bare følger spillet, og finner ut hva som funker og ikke. Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg beundrer at du faktisk har sperrer, og tenker deg om før du bare kaster deg uti ting. Nå håper jeg folk bemerker brukernavnet mitt, og setter dette som sitat: "Jeg liker ikke å bli sugd". Jeg sier ikke at typen din er slik, men det kan jo være verdt en tanke.

 

Det er ingen som kan fortelle deg hva typen din liker, eller ikke. Det må du nesten finne ut av selv. Stryk ham på ryggen, og snakk med han om intimitet og "sperrene" dine.

Endret av haggbard
Lenke til kommentar
For det første så har jo ikke guttene en slik "mellomting" som pupper, før man kommer direkte til kjønnsorganet.

Jo, det har vi. Pust ham forsiktig i øret/sutt på øreflippen hans, kyss ham bak øret, kyss/sleik ham på halsen, stryk ham i nakken, kyss/sleik brystvortene hans, kyss ham på brystkassa, kyss lårene hans/lysken, kos med ballene, sleik/kyss deg forsiktig opp mot hodet osv. Stryk ham over alt, kna rumpeballene hans. Du kommer til å bli overrasket hvis du tror at gutter ikke har andre erogene soner enn pikken.

 

Jeg VIL tilfredsstille ham, men jeg føler at når vi ligger der så får jeg en slags sperre som gjør at jeg bare ikke får det til. Det handler ikke om at jeg ikke er trygg på/ikke stoler på ham. Det handler om meg, og en slags barriere jeg må greie å bryte.

Som du sier, det handler om deg. Det kan være mange tusen årsaker til at du føler denne sperren, det er heller ikke unormalt på noen som helst måte - det er faktisk helt normalt. Slapp av, ikke tenk på det, plutselig så faller denne muren ned av seg selv.

 

 

Det jeg har gjort så langt er at jeg har tatt hånden ned og grepet rundt og "koset" litt med penisen hans (fortsatt med boxer på). Men jeg vet liksom ikke hvor jeg skal ta det fra der. Men får man i det hele tatt noe nytelse av det?

Det er jo en veldig bra start! Slapp av, ingen er verdensmestere første gangen, du kommer veldig langt med å bare prøve deg frem, du vil sannsynligvis merke på kroppsspråket hans om han liker det du foretar deg. :) Slapp av, ikke ta sexen så seriøs, prøv deg frem, så lenge du ikke river pikken av ham eller biter han hardt der nede så kan du ikke gjøre så mye galt. :) Han forventer nok neppe at du skal være noen ekspert første gangen, men du kan jo bare si til ham at han skal si fra om hardere/mykere, fortere/saktere hvis du gjør det "feil". Her er gutter forskjellige, så prøv deg frem og lytt til kroppsspråket hans.

 

Eller må det runking by-the-book (som jeg heller ikke vet helt hvordan jeg skal gjøre..) til for å få noe ut av det? Har jo hørt at gutter gentlig ikke liker at jenter runker de heller.

Det finnes ingen fasit på hvordan du skal runke, noen gutter liker det sånn, andre liker det slik. Det eneste jeg kan se for meg at alle gutter er enige om er at det er bedre at det er fuktighet rundt hodet på penis under utførelsen. Hvis ikke så gnisser det og man kan oppleve gnagsår. Gutter er ikke så veldig ulike deg selv der nede, du liker jo at han slikker deg, hvis du slikker på ham så vil du som sagt fort oppdage om han liker det eller ikke. :) Du trenger heller ikke å bare konsentrere deg om selve hodet, gutter har følelser i ballene, sutt på ballene hans f.eks, jeg antar at det vil gi reaksjon.

 

Vel, jeg liker godt å kunne lene meg tilbake mens en jente onanerer meg og/eller gir meg oralsex. Det finnes nesten ikke noe bedre, å bare ligge/sitte der helt avslappet mens noen koser med deg. Som du selv sier, du ligger jo bare der og er i himmelen. :) Du skal ikke se helt bort fra at han kommer til å oppleve det akkurat slik du gjør. Du sier at det virker så lett for ham, vel ... han prøver seg nok bare frem og lytter til kroppsspråket ditt. Om du stønner/puster fortere/tyngre, beveger hoftene dine opp/ned, høyre/venstre osv.

 

Jeg har jo faktisk veldig lyst å gjøre noe med munnen og, men "må" jenta da ta tak og dra hodet frem og tilbake til det går for dere for at det skal være bra? Eller kan kyssing, slikking, kosing være noe?

Har du lyst har du lov vil jeg si. :) Som jeg har skrevet flere ganger over her, bare prøv deg frem. Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men en kombinasjon av det du nevner er det som gjør susen for meg. Sug, slikk, kyss, dra, lek osv. Du trenger ikke dra så fort til å begynne med, start rolig å ta det derfra. Du kommer sikkert til å merke på ham om han liker det du gjør. Du gjør det bra om du terger ham litt også, altså ikke gir han alt med en gang, start med forsiktig, kyssing og sleiking før du tar hele hodet i munnen f.eks.

 

Dere kommer sikkert til å si at jeg bare må spør han om det, og det er jeg fullt klar over. Kommunikasjon er viktig:) Men jeg har litt lyst å høre erfaringer fra andre folk, tips og ideer så jeg kan bringe noe til akten, ikke bare spørre.

 

Spurte han deg eller bare prøvde han seg på noe som viste seg å fungere? :)

 

Forøvrig, lykke til!

Lenke til kommentar
For det første så har jo ikke guttene en slik "mellomting" som pupper, før man kommer direkte til kjønnsorganet.

Jo, det har vi. Pust ham forsiktig i øret/sutt på øreflippen hans, kyss ham bak øret, kyss/sleik ham på halsen, stryk ham i nakken, kyss/sleik brystvortene hans, kyss ham på brystkassa, kyss lårene hans/lysken, kos med ballene, sleik/kyss deg forsiktig opp mot hodet osv. Stryk ham over alt, kna rumpeballene hans. Du kommer til å bli overrasket hvis du tror at gutter ikke har andre erogene soner enn pikken.

Tror ikke du helt forstår poenget hennes.

Lenke til kommentar
Dorian Gray.

Det er nok du som ikke klarer å se hele bildet her.

 

Mellomting betyr ikke bare pupper, og det er hva NikkaYoichi prøver å fortelle litt om.

Når man snakker om å slikke på ballene så er det helt klart ikke det hun spør om.

 

kan ikkje du bare slutte å være så forbanna grinete på NikkaYoichi sitt innlegg? han er faktisk den eneste på denne tråden som har kommt med et skikkelig bra innlegg som forklarer trådstarter til detalj hva som funker for noen menn..

Lenke til kommentar
Så så, kritiserte ikke innlegget, ville bare påpeke misforståelsen.

Nei nei, trådstarter peker til at vi ikke har pupper som jentene har som mellomsone, men siden trådstarter er litt uerfaren så velger iallefall jeg å mene at hun egentlig tenker på en eller flere erogne soner som kunne tilsvart puppene på jenter. Personlig klarer jeg ikke noe "kosing" i brystkasse området, det kiler mer enn det pirrer, kinda.

Lysk,lår og nesten "home safe" er gode startsoner, nakke og hals, øreflippen er iallefall i mitt tilfelle litt for følsomt, ikke alle som "får lov".

Lenke til kommentar

Kan høres veldig teit ut men spør om han har lyst til å enten ta ett bad/dusj sammen med deg. Hvis han mot formodning sier ja kan du start med å kysse med han forsiktig samtidig som du såper inn penisen hans og masserer den sakte med lette ømme bevegelser. Når du kjenner att han er stiv spyler du vekk såpa og suger toppen forsiktig inn i munnen din. Kos med den som om det er en kjærlighet på pinne, men vær forsiktig hvis du ikke vill ha satsen i munnen.

Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

(Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...