Vt-iversen Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Problem: Min noe eldre PC har èn disk. Partisjonert i C: og D:. C: er på 20GB og forbeholdt system, og er mer eller mindre full. D: er på 120GB og har masse fri plass. Jeg har kjøpt og prøver å laste ned SPORE. Jeg får melding av downloaderen om at det er for lite diskplass. Dette fordi den vil laste ned til C:. Det vil ikke jeg. Jeg vil ha faenskapet på D:, for der er det plass. Jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer dette. Jeg trykker på HELP! i downloaderen, men får ingen. Dette får meg til å føle meg lite teknisk innsiktsfull og gammel. Så da kjære med-nerder "in arms"... Hva gjør jeg? Håper på svar i dag, da jeg ville bruke søndagen min til å teste dette. :-/ Endret 18. januar 2009 av Vt-iversen
Vrengtpolvott Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvilken downloader er det og hvor har du kjøpt spillet?
Vt-iversen Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvilken downloader er det og hvor har du kjøpt spillet? (EA) Download Manager 5.0.0.164 Har kjøpt spillet online, fra EA's Norske hjemmesider. Endret 18. januar 2009 av Vt-iversen
Gjest Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Du tar downloaderen, velger mål mappen D: dermed vil den laste ned til D: Endret 18. januar 2009 av Gjest
Vt-iversen Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hjelper det om du legger downloaderen på D:? Nei. prøvde å avinstallere downloaderen og reinstallere den flere ganger, hver gang på D:. Første gangen fikk jeg spørsmål om dette tror jeg, men fikk ikke sett ordentlig da denne "setupen" ble avbrutt av winpatrol. (Jeg trykket nei fordi jeg ikke ville at downloaderen skal starte hver gang ved restart). Endret 18. januar 2009 av Vt-iversen
Vt-iversen Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Du tar downloaderen, velger mål mappen D: dermed vil den laste ned til D: Lulz! Det er jo dette jeg ønsker å utføre, men du må fortelle meg hvordan! :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå