Takkformeg Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg lurte på å kjøpe med en woofer, men jeg har ikke noe peiling på å koble sånne greier så jeg lurte på om det er noen plasser i kristiansandsområdet som selger og monterer anlegg og slikt?
Futurama Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg lurte på å kjøpe med en woofer, men jeg har ikke noe peiling på å koble sånne greier så jeg lurte på om det er noen plasser i kristiansandsområdet som selger og monterer anlegg og slikt? Bilradiospesialisten i Kristiansand http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a509
Takkformeg Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Åh. Jeg var der å kjøpte en radio, syns det så så smått ut at jeg tenkte de ikke monterte ting. Det er lagt opp kabler baki bilen min, men jeg aner ikke hva de er til.. Er en tjukk kabel med transparent rød farge, en tjukk med transparent grønn farge og 2 andre kabler...
Faller Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Åh. Jeg var der å kjøpte en radio, syns det så så smått ut at jeg tenkte de ikke monterte ting. Det er lagt opp kabler baki bilen min, men jeg aner ikke hva de er til.. Er en tjukk kabel med transparent rød farge, en tjukk med transparent grønn farge og 2 andre kabler... har du mulighet til å ta bilde av kablene? Blir enklere å se hve de er til. Mvh Faller
Takkformeg Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Skal se om jeg kan få gjort det i morgen.
Takkformeg Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Jeg fant ut at den røde ledningen kommer fra minuspolen på batteriet.. Var bare å åpne panseret å kikke
Takkformeg Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Var fra minuspolen, jording, og noen tynne ledninger fra remote og monokabler eller noe sånt kalte han de for. Spurte bare på torshov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå