Gå til innhold

Hvilken klasse er det egentlig best og være?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvilke defensive kvaliteter? Forestill deg at du hadde samme cooldown på Shadow Word: Death og Power Word: Shield. Hvis en paladin skal burste må han poppe Avenging Wrath, og da har han ikke så mye han skulle sagt defensivt, verken nå eller i neste patch.

Jeg har selv ikke spilt pally lengre enn lvl 20, men jeg vet at de bruker plate og kan sikkert stunne selv om de bruker denne spellen. Power Word: Shield = piece of crap.

Nei så derfor trenger du ikke kommentere.

Har selv spilt pala i snart 2.5 år og har tilgode å se hvorfor Plate liksom skal være så utrolig bra. Bobla er på en 5min cd også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rogue er best,så klart.!!

Rogue har på en måte tre elementer. saks, stein, papir...

Hvis du kan bruke evnene på den riktig moment.

¨Rogue har sikkert størst crit rate.

men eg vet ikke, fordi eg har slutta

rogue- saks, stein, papir

warrior- stein

warlock- saks

shaman- papir?

paladin- stein

dette er bare en liten del av eksemplet, da eg nevnte om elementene.

dere er sikkert ikke enig over eksemplet som eg har laget.

men dette er min teori, i allfall....

Skrevet
Nei så derfor trenger du ikke kommentere.

Har selv spilt pala i snart 2.5 år og har tilgode å se hvorfor Plate liksom skal være så utrolig bra. Bobla er på en 5min cd også.

Kan kommentere når alt som trengs er litt logikk. Prøv å spille en cloth-klasse med CC som ikke fungerer. Priest eller Warlock. Og 5 min. cd er jo ingenting.

Skrevet

For en tråd!

Alle vet jo at rogues med 5/5 i SSF(slayer som faen) sammen med DK er FotM.

Skrevet

ret ikke burst klasse? hva er det da mener du? det er hvertfall ikke et stabilt dmg-output. Hele poenget med ret i pvp er jo at du skal få høye bursts

Skrevet
Å si at priest suger i pvp er jo bare latterlig, priest er imo helt syke i pvp.

Prøv å være uavhengig av andre klasser. Tør jeg si 2-shotted? Outheal burst dps? Lol...

Ehm? Ingen classer, selv ikke Holy paladins overlever 2x burst classes i 2v1. Det sier seg selv.

Som priest opplever eg ingen i arena som kan 2-shotte meg alene, ikke engang i nærheten. Det som er nermest er bra geara arc mages som -> Spellsteal ALT & Arcane Barrage-Silence-PoM pyro pewpewpew = dead.

Men Priest er en sykt sterk pvp class, det kan ikke du si noe på.

Retpalas blir jo griseeid av priests.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...