Gå til innhold

Pentax objektiv, hva anbefales på tele?


Anbefalte innlegg

Vil oppgradere telezoomen, har kun den billige 50-200 til Pentax. Men ser det er dette objektivet jeg bruker mest ute i naturen. Kunne tenke meg 60-250 f4 fra Pentax, er den kommet ut enda? Noen Preview på denne enda?

 

Hva med Sigma 70-200 f2,8 kanskje med konverter 1,4, noen som har prøvd denne? Vet at Tamron har en tilsvarende 70-200 f2,8, hva anbefales her?

 

Eller er det andre forslag til en telezoom på ca 70 til 300 område?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil oppgradere telezoomen, har kun den billige 50-200 til Pentax. Men ser det er dette objektivet jeg bruker mest ute i naturen. Kunne tenke meg 60-250 f4 fra Pentax, er den kommet ut enda? Noen Preview på denne enda?

 

Hva med Sigma 70-200 f2,8 kanskje med konverter 1,4, noen som har prøvd denne? Vet at Tamron har en tilsvarende 70-200 f2,8, hva anbefales her?

 

Eller er det andre forslag til en telezoom på ca 70 til 300 område?

DA*60-250/4 er nok ikkje i butikkan enno, så nokon review finns nok ikkje. Rykta seier og at den er forsinka til mars/april, men dette er ikkje bekrefta ofisielt. Så har du ikkje tid å vente, ville eg ha sett på dei 2 andre alternativer du nemner i tillegg til Sigma 100-300/4 og DA 55-300. (DA55-300 er eit hakk opp frå det du har i dag, kvalitetsmessig) Om du ikkje treng så mykje tele, er DA*50-135/2.8 eit godt alternativ, til omtrent halve vekta av alternativa du lista opp, så kan du no kompletere med en DA*300/4 etterkvart.

 

Sigma vs Tamron 70-200/2.8: Optisk har Tamronen fått "litt" betre kritikker, mens Sigmaen har HSM og har kanskje "litt" raskare AF, og stillare AF. Mi erfaring med Sigma og Tamron, er at på kommunikasjon mellom objektiv og kamera, er Tamron betre. Dvs. ved bruk av orginale Pentax TC, får du korrekt blender på Tamron, mens på Sigmaen må du EV kompensere. Men kjøp i norge, då både Sigma og Tamron slit litt med FF/BF på enkelte eksemplar. Japanphoto har gode tilbod på desse no, om du ser i den nye katalogen deira.

 

TC:

Pr i dag er det omtrent umulig å få tak i anna enn Sigma sin 1.4X og 2X til bruk i lag med Pentax. Desse fungerer ikkje i lag med nye HSM objektiver frå Sigma eller nye SDM objektiver frå Pentax, dei fungerer heller ikkje i lag med objektiver som ikkje har "linsebrønn" i bajonett enden (Du får ikkje montert TC på Objektivet)

Det kan hende Sigma 1.4X TC, passer til Tamron sin 70-200/2.8, men det må sjekkast, TCen treng ein brønn på ca 7-10 mm for at den kan kunne monterast.

 

Pentax kjem med ny 1.4X TC, sansynligvis i løpet av året. Muligens Fovi har 1.7XAF adapter igjen, dei har iallefall nokre manuelle TC igjen om det er interesse.

Kenko har eit 1.5X alteranativ, men må bestillast frå utlandet, og der er litt blanda erfaring med korleis dei fungerer i lag med SDM og HSM.

Tamron sin 1.4X er nok det beste alternativet, men produserast ikkje lengre, og blir solgt for skyhøge priser på E-bay.

Lenke til kommentar

Takker så mye for info, visste ikke at TC var vanskelig å få tak på, blir nok til å vente på 60-250 fra Pentax, tror jeg angrer hvis det viser seg at den er bra. Skal vel komme en TC til de nye DA objektivene fra Pentax også, som du forresten skriver. Så da får jeg heller vente litt, og håpe på et godt objektiv er på vei fra Pentax.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...