Gå til innhold

hvor får jeg tak i en billig safe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger en billig safe. rundt 1000. tenkte på

 

Protector - Sikkerhetsskap XS - jeg da. noen bedre forslag?

 

Det kommer jo an på hva du skal bruke safen til.

Protector XS gir marginal sikring. Og skapet er nok helt avhengig av solid bolting for å ha en verdi som sikkerhetsskap.

 

Hvor mye du er villig til å gi og hva skapet skal sikre er viktige ting å vurdere. Skal skapet være brannsikkert? Skal det være for å sikre mot tyveri eller kun beskytte ting fra nysgjerrige sjeler?

 

Personlig bruker jeg et slikt:

Safe fra Binders

 

Det inneholder dokumenter og annet jeg vil sikre fra tyveri og brann. Blant annet bilder av alt av verdi i hjemmet og viktige papirer ellers.

Lenke til kommentar

skal bruke safen til småting for "nysjerrige sjeler"

Er ikke vits å ha den brekkjern sikker og bombe sikker og atom bombe sikkert osv osv..

Bare du ikke kan rive den opp lettvint så går det fint.

 

Den safen jeg nevnte var den billigste jeg fant. Vet noen om en billigere? Og btw får jeg kjøpt en sånnein safe på internett?(Hvor?)

Lenke til kommentar
skal bruke safen til småting for "nysjerrige sjeler"

Er ikke vits å ha den brekkjern sikker og bombe sikker og atom bombe sikkert osv osv..

Bare du ikke kan rive den opp lettvint så går det fint.

 

Den safen jeg nevnte var den billigste jeg fant. Vet noen om en billigere? Og btw får jeg kjøpt en sånnein safe på internett?(Hvor?)

 

Holder det ikke med et vanlig kassaskrin/pengeskrin da? Safer kan du fint kjøpe på Internet. Safen du hadde funnet finner du blant annet på Safebutikken.no fritt levert i hele landet. De hadde også en mindre til 634 kroner (er nok i minste laget sikkert).

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...