Gå til innhold

Burde man kjøpe SE W705 eller Nokia N79?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei kamerater. Nå skal dere høre...

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg ny telefon. Fra før har jeg en HTC Touch som jeg har hatt i 1 1/2 år nå. Jeg har egentlig vært strålende fornøyd med den, men det er et par ting som irriterer meg. Punkt en er at den er forferdelig treig når det gjelder ringing og meldinger. Det tar alt for lang tid å få opp en melding, svare på en melding osv. Når man mottar en samtale ser man først at displayet begynner å lyse, deretter tar det flere sekunder før man faktisk kan svare. Den andre tingen som irriterer meg er at kameraet stort sett er ubrukelig. Hvis man ikke befinner seg ute i dagslys.

Så nå står det egentlig mellom to modeller. SE W705 eller Nokia N79.

N79 har alle funksjoner man kan ønske seg. I motsetning til W705 har den FM-sender og autofokus. Det som bekymrer meg litt er at denne bruker S60. Uten at jeg har noen erfaring med S60 er jeg redd for at meldinger og ringing skal være treigt i forhold til W705 som ikke er en smarttelefon.

W705 er egentlig den jeg har mest lyst på, men den kommer kanskje ikke ut før i mars. Den har heller ikke FM-sender, men jeg kan jo fortsette å bruke den eksterne jeg har, selv om det er mye krøll med ledninger. Med denne er jeg i hvert fall ganske sikker på at den ikke skal være treig. På den andre siden er det ingen smarttelefon, så det blir lite 3. parts programmer. Noe som kan være veldig kjekt med N79.

Så er det noen som har noen tips til meg? Jeg vil gjerne høre fra folk som har N79 eller N82. Og andre som har SE telefoner som tilsvarer W705.

På forhånd tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til butikken og prøv N79 så ser du hvor kjapp den er. Er den ikke kjapp, kjør en reset på den, da den kan være full av krimskrams fra folk som kommer å leker med mobilene.

Du vil finne ut at den er kjapp som bare det, og grensesnittet kan du personalisere som du vil med snarveisikoner og -taster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...