Gå til innhold

Trenger bedre kjøling, antec 1200? [løst]


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med varme i dataen en god stund, og det kabinettet jeg har nå er Apevia X cruiser, bare 2 80mm vifter installert her.

 

Bilde av temperaturen i dataen, sidedøren på kabinettet er tatt av og en bordvifte står uttafor hele tiden, vis jeg ikke har den der, så går viftene opp til over 5000 rpm, GPU temperaturen ligger på rundt 90-100, og er nesten oppe på 110 noen ganger. Prosessoren ligger på ca. 60. Jeg har et geforce 9800gx2 skjermkort, og en amd prosessor som jeg skal bytte ut snart.

 

2b2e2e520879520c.jpg

 

 

Uansett, det er for varmt, og jeg skal kjøpe et nytt kabinett. Jeg har sett litt rundt, Antec twelve hundred ser ganske nice ut, i hvert fall nok av vifter, og regner med at temperaturen ville gått ned en del da.

 

Noen som har dette kabinettet? Er det å anbefale, og er det verdt penga?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for linken vesleengen, skal se på det i morra.

 

@ stiff leet, ja det blir nok ikke komplett jeg kjøper det kabinettet på vis det blir noe, men jeg skal samtidig som jeg kjøper nytt kabinett også kjøpe nytt HK og prosessor, som mest sannsynelig blir Asus P5Q, P45 og Duo E8400 3.0GHz eller Duo E8500 3.16GHz, så vis jeg skal bestille det fra komplett hadde det vært greit å fått alt i samme pakke, derfor frister tempest litt og, siden prisen der var ganske rimelig på komplett.

 

Dumt spm. sikkert, men bare for å være sikker, Corsair Powersupply 750W passer vel helt fint i både antec 1200 og nzxt tempest?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...