Gå til innhold

.....


mattjin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dagens

 

Benk med manualer: 25*10+3+3+2+2 FAEN. la meg skeivt nedpå benken så skulle til å ramle uttom på starten. Måtte bruke mye energi på å ikke tryne, tror dette er grunnen til at settet gikk i dass

 

Militærpress: 37,5*12+3+3+2+2+1 Fornøyd

 

Roing: 50*15+3+3+3+2+2+2, tok litt mindre vekter pga testet litt annen teknikk

 

chins: bw*7

bw*5

Lenke til kommentar

dagens:

Benk: 62*15+3+3+3+2+2+2,

Arnoldpress:22,5*10+3+2

22,5*5+2+2

Stangroing:57,5*15+3+3+3+2+2+2

Chins: BW*8

BW+7

 

Bryst og skulderstyrken har økt mye siden jeg begynte med myoreps! Ser ut til å ha stagnert på Chins/hangups, mangler desseverre vektbelte der jeg trener så vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å øke.

Lenke til kommentar

Har mark og bøy ja, men har vært litt forsiktig med det pga problemer med korsrygg som jeg sannsyneligvis har pga dårlig fleksibilitet. Har tenkt å begynne å kjøre mark fra kloss for å spare korsryggen litt. Trener bøy en gang i ny og ne også men har gått mer og mer over til ettbeinsøvelser.

 

EDIT: vurderer også å begynne med frontbøy

Endret av mattjin
Lenke til kommentar
Kan nok hende det ligger mer i teknikken på mark og bøy...jeg er absolutt ikke mye fleksibel i korsryggen, men klarer øvelsene helt uten problemer....les litt på stronglift.com om utførelse og vanlige feil...kanskje det hjelper !

 

Selv om du kan ta knebøy uten å få smerter, betyr ikke det at du utfører øvelsen riktig eller at du ikke kommer til å få det i framtiden.

Lenke til kommentar

nei, men må jo begynne et sted. De fleste tar nok bøy uten å ha fått noe veiledning eller lest om det....da er det jo lett at det blir veldig feil. Husker selv hvordan jeg var i begynnelsen...men etter å ha lest om det og fått ekstra veiledning av en kompis som driver med vektløfting så veit jeg hvertfall at jeg gjør det helt korrekt. bra veiledning på stronglift 5x5 sida....og også om de vanlige feila man gjør...så det er en veldig bra start.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har vært dårlig med logging i det siste da jeg har vært offshore. Har også blitt litt dårlig med treningen men har hatt iallefall 2 økter i uka.

 

Kan nevne at jeg sist trening trente med 80*10+2+2+2+2+2 i benkpressi smithmaskin. Grunnen til at jeg brukte smithmaskin er vi ikke har ''skikkelig'' benk ombord. Tipper jeg har 100KG inne om ikke så altfor lenge :yes:

Lenke til kommentar

Dagens pumping:

 

Benkpress: 70*15+2+2+2+2+2+2

 

Chins: BW*10+2+2+2+2

 

Militærpress: 45*9,5+2

45*5+2+2

 

Stangroing: 60*13+3+3+2+2+2

 

 

Myoreps har funket sykt bra på benkpress som er en øvelse jeg har slitt med å øke på.

Har gått fra 15RM på 50kg til 70kg på 7 uker(!)

Har også gode styrkeøkninger i alle andre øvelser. Har virkelig trua på dette programmet!/metoden.

Endret av mattjin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...