fiha Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Har nylig fått min iPhone 3G fra NetCom. I dag kom SIM-kortet med PIN-kode. I brevet fra NetCom stod et at abonnementet ikke ble aktivt før 30. januar. Har satt i sim-kortet og slått inn PIN-koden. Håpet å komme inn på telefonen slik at jeg ihvertfall kunne bruke MP3-delen. Fikk det ikke til. Noen som vet om jeg i det hele tatt kan gjøre noe før den 30. januar`? Håper på snarlig svar. Hilsen fiha
DavidFFS Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg har nesten samme problem. Fikk min iPhone i dag og når jeg skrur på mobilen så står det "Venter på aktivering. Dette kan ta noe tid." Kjøpte iPhone med samme abonnement som jeg hadde fra før (youngtalk) så har ikke fått nytt sim-kort, skulle jeg gjort det? Og hvor lang tid vil denne aktiveringen ta tror dere? PS. Mente ikke å "stjele" tråden din fiha, tenkte det var greit å putte det inn her istedet for å lage en ny tråd - David
DavidFFS Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hei, jeg har nesten samme problem. Fikk min iPhone i dag og når jeg skrur på mobilen så står det "Venter på aktivering. Dette kan ta noe tid." Kjøpte iPhone med samme abonnement som jeg hadde fra før (youngtalk) så har ikke fått nytt sim-kort, skulle jeg gjort det? Og hvor lang tid vil denne aktiveringen ta tror dere? PS. Mente ikke å "stjele" tråden din fiha, tenkte det var greit å putte det inn her istedet for å lage en ny tråd - David Ingen som kan hjelpe?
Atald Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hvorfor tar det så lang tid før sim-kortet blir aktivert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå