Gjest Guest_Fear_* Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei! jeg er en gutt/mann på 19 år som lurer på om noen har noen tips/råd de kunne kommet med. Så lenge som jeg kan huske har jeg hatt noen underlige, små og hvite vorter rundt og på innsiden av forhuden, men de har aldri vært til noe bry og jeg har derfor aldri tenkt noe over dette. Her for litt siden under en eksamen kom jeg innom sykdommen kondylomer - kjønnsvorter, da jeg fortsatte og lese om dette viruset kjente jeg meg igjen og ble urolig. Vortene er veldig små, hvite og i grupper, mest på undersiden av penishodet. Jeg leste mer om kondylomer og fant ut at det fantes en krem mot kondylomer, jeg leitet fram denne kremen på nettet og fant ut at man måtte ha en resept fra en lege for å kunne få tak i denne kremen og for å kunne få stilt diagnosen. dette er her jeg trenger hjelp! Jeg har aldri likt å vise meg fram for leger, kjærester eller noen andre og har derfor veldig lite lyst til å bestille en lege time. jeg er også utrolig redd for å kunne få ereksjon mens han driver med sin undersøkelse. jeg har heller ikke nevt noen ting om dette for min daværende kjæreste siden jeg da ikke tenkte noe over det, men jeg er nå redd for at hun kan være smittet siden vi ikke brukte noen annen form for prevansjon en at hun gikk på P-piller. vi har også mistet kontakten og er ikke akuratt bestevenner og jeg har derfor mest lyst til å ikke nevne noen ting for henne. Det kan jo også hende hun var så heldig at hun ikke ble smittet selv om vårt seksuelle forhold drev på i omtrent 2 år. Hva skal jeg gjøre? Er det straffbart hvis jeg velger å ikke fortelle henne noen ting? finnes det en annen måte å kunne få undersøkt dette på? Takk for at tok deg tiden til og lese denne posten Hilsen Fear
nih Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det kan godt hende det dette http://en.wikipedia.org/wiki/Hirsuties_papillaris_genitalis (Obs grafisk bilde ) Om ikke, ville jeg tatt en tur til legen, heller bekymre deg for din egen helse enn hva legen syns om penisen din og deg.
Vaio Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Vortene er veldig små, hvite og i grupper, mest på undersiden av penishodet. Jeg er 99% sikker på du ikke beskriver Kjønssvorter, derimot, er jeg 99% sikker på at du beskriver noe som kalles for talgkjertel. Sebum-kjertler under glansen til en penis. Du kan søke om dette på google, du kjenner nok bildene igjen veldig fort. Taglkjertler er normal hos mannfolk, og hyppig vask er kuren. Vaio Endret 14. januar 2009 av Vaio
Gjest Guest_Fear_* Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg tok motet til meg og bestilte en legetime, heldig som jeg var fikk jeg en lege time bare 2 timer etter jeg ringte. Heldigvis hadde jeg feil og dere rett, det viste seg å være talgkjærtler. og ikke kondolymer som jeg trodde. men jeg spurte også om de var en kur for å kunne få disse bort, legen sa nei, ikke etter hva han visste. men man skal ikke ta alt for gitt, skal prøve å være enda flinkere en det jeg er til å passe på hygenen der nede. kanskje og forhåpentlig vis er jeg så heldig at det forsvinner Takk for hjelpen og støtten Fear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå