ikono3 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) hei i et open source program er det noen dll filer eg skal bruke opensource program men får fel siden det mangle dll filen : metode ta navn til en ny form legge cs og design inn og la dll in i mappen release. hva e feil? Endret 13. januar 2009 av ikono3
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg klarer ikke helt å forstå problemet ditt... får du ikke referert til dll-en? finner du ikke dll-en? lurer du på om du har lov til å bruke dll-en?
ikono3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 har låv det er. at eg ikke greier det skal den ligge i mappen relans? er det en enklere måte? og hvordan legge dl en inn i mitt program?
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Høyreklikk på References i Solution Explorer, velg Add Reference og bla frem DLL-fila. Den skal kopieres automatisk til release og debug mappene når du kompilerer.
HDSoftware Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Mener ikke å være uhøffelig eller noe her, men det er ganske håpløst å lese innlegg når man ikke bruker komma og puntum i det hele tatt. Selv skriver jeg masse feil i farta, og er ikke så opptatt av rettskrivning i et forum, men komma, eller i det minste punktum, burde ikke være så vanskelig å knotte inn mens man skriver. Kan du for eksempel fortelle meg hva denne setningen betyr (klassisk eksempel): drep han ikke vent til jeg kommer Endret 18. januar 2009 av HDSoftware
ikono3 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Mener ikke å være uhøffelig eller noe her, men det er ganske håpløst å lese innlegg når man ikke bruker komma og puntum i det hele tatt. Selv skriver jeg masse feil i farta, og er ikke så opptatt av rettskrivning i et forum, men komma, eller i det minste punktum, burde ikke være så vanskelig å knotte inn mens man skriver. Kan du for eksempel fortelle meg hva denne setningen betyr (klassisk eksempel): drep han ikke vent til jeg kommer ja. drep han, ikke vent til jeg kommer -ikono
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Det kan også ses på som: "Drep han ikke, vent til jeg kommer." Skjønner poenget?
ikono3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Det kan også ses på som: "Drep han ikke, vent til jeg kommer." Skjønner poenget? JA... MEN LES :[LØST], MEN, TAKK FOR POENGET.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå