Gå til innhold

Noen spørsmål om Tele2 Snakkis


Anbefalte innlegg

Hei,jeg er en gutt på 14 år,jeg ringer mye!

Abonnemange mitt ble nettop sagt opp,vi har telenor,men jeg kan få et nytt abonnemang vis jeg betaler selv ; )

Tele2 Snakkis leveres med 3000 ringeminutter hver måned,så det er bra ; )

Månedsprisen er på 199 kr,det blir vell ikke noen ekstra kosnader da?

Vis jeg bare ringer,sender nesten ikke sms

Men vis jeg da sender en sms eller 2,kommer det da på månedregningen(altså 200 kr)

Vil ha abonnemang,så jeg måtte finne ut av dette her sa far ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk telepriser.no og legg inn ditt forventede forbruk, så finner du kjapt ut av hvilket abonnement som er best for deg.

 

Man får også fastprisabonnement med en del inkluderte SMS, f.eks. ChessOn 10t som gir 10 timer ringetid og 300 meldinger til 249, eller OneCall Full Pakke som gir 25 rimer ringetid og 150 SMS til 299.

Lenke til kommentar

Hos Telenor kan du få Fri prat uten binding til 229 i mnd, da også med 3000 gratis ringeminutter og 0,79 i oppstart (noe som forøvrig gir en regning på 79,- for 100 samtaler, ikke 279,- ;) ). Der kan du få sms-pakker i tillegg på henholdsvis 39,- for 100 sms, 89 for 250 sms eller 199,- for 2000 sms (bestilles i tilelgg til selve abonnementet).

Til vanlig koster sms 0,69 med dette abonnementet, men kan bli mye billigere hvis du vet at du f.eks. sender rett i overkant av 100 sms i mnd (betaler da 39,- istedenfor 69,- for disse 100).

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...