Gå til innhold

Christer's del av spindelvevet


Anbefalte innlegg

Hei og hopp alle sammen.

Da har jeg prøvd å lage med en personlig webside som skal inneholde blogg, biografi, portofilio (eller hvordan det enn staves.) og litt mer diverse. Det er hele to år siden sist jeg rørte html og css -koder, og det er en god stund siden jeg jobbet med noe web-relatert i Photoshop.

 

Jeg er positiv for alle tilbakemeldinger, men sier ikke "nei takk" til utdypende svar heller. (som skrevet, så er det en stund siden jeg har drevet med web-kode, så det er sikkert en del småfeil og kanskje andre "bedre?" måter å sette opp ting på).

 

Adressen er som den alltids har vært, www.fattig.org.

Mulig jeg kanskje endrer adressen etterhvert, men akkurat nå liker jeg kontrasten fra navnet og hva det kommer til å inneholde.

 

Mvh:

Christer

Endret av chriztr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dobbelpost, men.

 

Da har jeg kasta inn en liten oppdatering.

Mulig du må ta noen refresh før de nye bildene / css fila kommer inn.

 

Endringer gjort:

- Litt grafisk på headeren og krympet den.

- Litt lysere bakgrunnsfarge i "bloggeboksene" og litt mørkere skille. Har tatt bort "luften" mellom boksene.

- Sjekka hvordan siden så ut i IE 7 og justert deretter (faktisk så var den ikke så ille.)

- Lagt inn et nytt blogginnlegg og lagt til miniatyrfotovisning midt på siden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville nok ha økt skriftstørrelsen på logoen i header. En som er inne for første gang, kan gjerne tro at den ene t'en i fattig.org, ser ut som en l, og dermed blir det fatlig.org

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor du ikke gjør noe mer utav det domenet du har skaffet deg. Hvorfor har du domenet fattig.org og har kun en personlig blogg kalt "Christer's (uffda, apostrof og s i en norsk tittel) del av spindelvevet". Jeg ville mer ha flyttet denne bloggen til en underside, f.eks. fattig.org/christer eller christer.fattig.org

og heller laget en portal som spiller på "Fattig"-navnet.

 

Når det gjelder selve designet, virker dette standard, ser egentlig mer ut som en template som enten har blitt kjøpt, eller skaffet på en annen måte. Jeg savner også klikkbare bilder, som ville gjort de større for meg. Tenker da spesielt på alle de bildene, som har blitt forminsket til det ugjenkjennelige. Her ville jeg ordnet meg noen ressurser til å få en kode som kunne forstørret de bildene. (Er vel kanskje fordi jeg har blitt bortskjemt av Facebook?)

 

Ellers har du en link som ikke fungerer nederst. Tenker på den som linker til satt_opp-siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...