LarsLohne Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hallo:) Jeg har ei mor som skal kjøpe tv2 sumo til meg, problemet med det er at det står at abonnomentet blir automatisk fornyet inntil du sier det opp. Mamma er litt engstelig for sånnt:P Hvis jeg bestiller Tv2 Sumo, er det noen som vet hvordan jeg sier det opp? Jeg hadde tenkt til og bare ha det i ei uke. Mvh Lars;) Endret 12. januar 2009 av LarsLohne
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Det er vel at du har penger på konto som gjør at det blir fornyet, sånn du mener? Hvis ja, så kan jo hun bare fylle innpå penger på mobilen din. Sånn at du har for en uke? Utdyp deg gjerne litt mer om hvilket abonnement du tenker på.
LarsLohne Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Det er vel at du har penger på konto som gjør at det blir fornyet, sånn du mener? Hvis ja, så kan jo hun bare fylle innpå penger på mobilen din. Sånn at du har for en uke? Utdyp deg gjerne litt mer om hvilket abonnement du tenker på. Sumo pluss som koster 39,- for 1 uke
b-real Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Denne tråden er feilpostet og flyttes til Nett-tjenste-kategorien da TV2 Sumo er en nett-tjeneste. Innlegget kommenteres ikke, tilbakemelding taes til moderator via PM eller lignende.
perpetrus382 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Du bare logger deg inn på sumo, går til "min sumo" oppe i høyre hjørne. Der finner du "Mine kjøp og abbonoment" hvor du kan stoppe automatisk fornying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå