Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kreative forslag til prosjekt, elektro!


Anbefalte innlegg

Hei!:)

Jeg skal ha et 200 timers prosjekt på skolen. Jeg går vg1 elektro, og prosjektet er ganske valgfritt. Det kan være alt ifra å sette opp en hjemme alarm med kabling og programmering, til å sette opp et nettverk med nettverk`s administrasjon osv.

Noen som har noen lure tips til hva jeg kan gjøre? Skal inneholde kabel panking og programmering, helst. Noen lure idèer?:)

Edit: Det trenger ikke være på skolen, gjerne et hjemme prosjekt.

 

Mvh

Bjørnar Aassveen

Endret av Xaserr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke lage deg en liten heis ? Da kan du lage en 3 etasjers konstruksjon, bruke en el motor og digital pls om du har mulighet for å få tak i det. Hvor avansert du velger å gjøre oppgaven velger du selv.

Tenkte på det selv, og det gjorde tydeligvis noen andre i klassen min også, så den idèen er alt tatt : p

Lenke til kommentar

Ok, hvis de lager heis. Hvorfor ikke lage heisekran ? Lag en som kan svinge 360 grader, mekk en dreieretningsvender slik at du kan bestemme hvilken vei. Lag en bom som du kan kjøre inn og heise mekanisme slik at den kan løfte. Lag et fint PLS program til det.

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar
Ok, hvis de lager heis. Hvorfor ikke lage heisekran ? Lag en som kan svinge 360 grader, mekk en dreieretningsvender slik at du kan bestemme hvilken vei. Lag en bom som du kan kjøre inn og heise mekanisme slik at den kan løfte. Lag et fint PLS program til det.

 

Det hørtes veldig lurt ut : )) Veit ikke om noen som har gjort lignende? Så jeg har noe å gå etter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...