Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha YZFR-125 Trim?


Supercc

Anbefalte innlegg

Hei, hei, folkens! :D

 

Kjøper en Yamaha YZFR-125 så fort snøen forsvinner, og kan ikke vente! Har spekulert mye på hvilken farge jeg skal ha, og har til slutt kommet fram til gul 2008 ;)

 

Elsker utseende og stilen, men motoren bekymrer meg.

 

Det er en 4-takter, noe jeg er veldig glad for, siden de bruker mindre bensin, ikke noe oljeblanding, og tåler mer juling og kilometer.

 

Men farten kan ikke sammenlignes med en 2-takter, og lyden kan også skuffe. Utseende på endepotten er jeg heller ikke så stolt over, selv om den forfra ser stor ut, med racinglook ;)

 

Jeg har vært innom youtube, men kommer ikke fram til noe.

 

Er det noen her som vet hvilke trimpotter som finnes til Yamaha YZFR-125?

 

Er det evt. noen andre trimmingsmuligheter uten å grave for dypt i lommeboka, og trosse loven så hinsides?

 

All slags hjelp er jeg takknemlig for! Pris, effekt, lyd og utseende på trimmene er det jeg trenger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kul sykkel!

 

Det eneste du vil oppnå ved å kjøpe ny potte er (hvis du er heldig) ca 0.2 hk mer, og et desibellnivå på ca 100...

 

Hvis du skal trimme en 4 takter må du nok desverre grave deg et stykke ned i lommeboka, bytter du hele eksosanlegget, vil du maks få ca 2-3 hk mer, bytter du da i tilleg forgasser, større dyser, og luftfilter vil du kansje få en økning på 5 hk tilsammen...

 

Beste er bare å holde den original, og kjøpe ny potte, jeg lagde en selv, og fikk en ganske kul lyd, som fort forveksles med større sykler :)

 

Nå har jeg en Hyosung 125 GTR, som er en 2-sylindra doch motor, litt anderledes lyd enn i 1 sylindra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...