Gå til innhold

lotroclient sluttet å virke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop begynt å spille lotro igjen og selvsagt Mines of Moria. :D

Etter at jeg begynte å spille så har spillet krasjet veldig mye. Det skjer på helt tilfeldige tidspunk.. Kan løpe fritt i skogen, angripe ett dyr, gå inn en dør.. Vanvittig irriterende. Det meste jeg har spillt uten krasj er kansje 3timer i strekk. Har lest litt på nettet og googlet litt men har ikke funnet noen løsning på problemet. Har også oppdatert drivere til de nyeste.

Kjører også vista 32-bit, 2gb ram og 8800 GTS skjermkort. Spiller vaneligvis på High eller Very High grafikk, men har prøvd å spille med low uten at det hjalp noe særlig.

Systemloggen sier dette om det er til noe hjelp:

"Program med feil lotroclient.exe, versjon 2.2.1.4066, tidsangivelse 0x494193c2, modul med feil lotroclient.exe, versjon 2.2.1.4066, tidsangivelse 0x494193c2, unntakskode 0xc0000005, feilforskyvning 0x002e698e, prosess-ID 0x16e0, starttid for program 0x01c9741db333f490."

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei det ville ikke vært rart. Det er noe "galt" med DX10 støtten til spillet. Hvem som har "skylden" vet jeg ikke. Jeg må kjøre en gammel nVidia-driver til mitt 9800GX2 for ikke å få DX10 shadow"bugs". Ingen av de nye driverne fungerer. Dette problemet er det flere som har. Dog fungerer alt på maks med DX10 bare godt med en litt gammel driver så jeg bryr meg ikke så stort. Jeg har også sett et fåtall spillere ha samme problem som deg. Ikke hørt om noen løsning.

Endret av Ninjahamster
Skrevet

Snakket med en in game som brukte 178,24 som har/hadde samme problem som meg og løste det ved å installere den.

Er ikke sikkert det er akkurat dette som er ditt problem, men beste måten å finne ut av det på er bare å slå av DX10. Jeg har dog en mistanke om at dette har lite med skjermkortdriveren din å gjøre. Er det noe "galt" med den vil du som regel merke noe med en gang du begynner å spille.

Skrevet

Hjalp ikke å ta av DX10. Men nå har jeg installert Windows 7 på en av hardiskene, og kommer til å spille lotro der ifra.. om det ikke kødder seg deg og da

Skrevet

Jeg har og hatt en del problemer etter Moria. Kjører et XFX 8800GTS kort, og etter en del problemer oppdaterte eg til nyeste driverversjon. Det fugerte ganske bra. Har mye mindre problemer nå. Det hender og at eg skrur ned grafikken viss eg skal spille lenge men det er i hovedsak grunnet tendenser til overoppheting.

Skrevet

Er foresten vanvittig forskjell på å spille LOTRO i W7 og Vista.. I vista kjører jeg rundt 60fps på very high og i W7 så er jeg oppe i 110 på ultra high. Ganske utrolig å innse hvor dårlig vista egentlig er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...