Gå til innhold

22"-24" LCD skjerm med 1920 x 1080


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en ny skjerm eller to. Har hatt en 19" Samsung SyncMaster913n før og er veldig fornøyd med denne.

 

Har et skjermkort med en VGS, en DVI og en HDMI utgang nå, så at skjermene har mulighet for å kobles til en av de er et lite must slik at jeg slipper å legge ut for et nytt skjermkort.

 

Planen var å gå opp til 22" eller 24", og minst 1920 x 1080 oppløsning. Jeg komme og kanskje til å kjøpe to skjermer, så det at de ikke har for tykke siderammer kan være en fordel.

 

Jeg tenkte meg en maks pris på 3000kr for en skjerm, eller 3500-4000kr for to skjermer.

 

Har kikket litt på BenQ 22" LCD T2200HD siden denne er billig, noe som er en fordel for meg hvis jeg skal ha to skjermer. Det er ikke noe must at oppløsningen er akuratt 1920x1080, men jeg vil ikke gå under det.

 

Kikket og litt på Samsung 24" LCD Syncmaster T240 som virker veldig bra, men prisen på denne gjør at jeg tviler på at jeg kommer til å ville kjøpe to.

 

Skjermen(e) skal brukes til vanlig surfing og litt spilling, er ikke en hardcore gamer som ser forskjell på 5ms og 2ms. Er egentlig ute etter mest mulig bang for the buck.

 

 

 

 

 

På forhånd takk for hjelpen, med vennlig hilsen Lars.

Endret av Larssv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...