JibbeSander Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hei jeg har tenkt å kjøpe en iPhone 3G fra USA å jeg lurer på åssen jeg hacker den sånn at jeg får med ÆØÅ. å sånn at den passer til mitt telenor kort og kontant abonnemang. Hvis dere klarer det kan dere fikse det for meg da?
kingleh Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kjøp den heller i norge... nå som den er til salgs her i landet finner jeg ikke et eneste bra argument for og kjøpe den i usa. Du har 2års garanti og 5års reklamasjonsrett i norge. Tror ikke du finner et land som stiller sterkere
Dtre Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 eller kjøpe en iPod touch, og en vanlig mobil telefon....
JibbeSander Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Kjøp den heller i norge... nå som den er til salgs her i landet finner jeg ikke et eneste bra argument for og kjøpe den i usa.Du har 2års garanti og 5års reklamasjonsrett i norge. Tror ikke du finner et land som stiller sterkere men jeg vill ikke ha abonnomang å det er myye billigere i USA
ahpadt Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kjøp den heller i norge... nå som den er til salgs her i landet finner jeg ikke et eneste bra argument for og kjøpe den i usa.Du har 2års garanti og 5års reklamasjonsrett i norge. Tror ikke du finner et land som stiller sterkere men jeg vill ikke ha abonnomang å det er myye billigere i USA For å få kjøpt en iPhone i butikk i USA så -må- du åpne et abonnement.
JibbeSander Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 Kjøp den heller i norge... nå som den er til salgs her i landet finner jeg ikke et eneste bra argument for og kjøpe den i usa.Du har 2års garanti og 5års reklamasjonsrett i norge. Tror ikke du finner et land som stiller sterkere men jeg vill ikke ha abonnomang å det er myye billigere i USA For å få kjøpt en iPhone i butikk i USA så -må- du åpne et abonnement. men jeg skal ikke kjøpe fra butikk bare telefonen
JibbeSander Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 så er det noen som har en oppskrift??(evt side)
Dtre Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Skal du ikke ringe med den? Du må ha et abonomang for å kunne ringe! Men, vis du skal bestille iPhone, blir det vel en hel haug i porto... Tror ikke du får ÆØÅ, du skriver bare "paa", så popper det opp "på." Sånn er det hvertfall på iPod touch.
JibbeSander Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Skal du ikke ringe med den?Du må ha et abonomang for å kunne ringe! Men, vis du skal bestille iPhone, blir det vel en hel haug i porto... Tror ikke du får ÆØÅ, du skriver bare "paa", så popper det opp "på." Sånn er det hvertfall på iPod touch. skal ringe med den ja, men det er en venn av meg som har 1. genrasjonen å han har kort og kontant men den funker som et skudd på den
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Kan fint kjøpe en iPhone 3G i Norge og låse den opp slik at du kan bruke Kort&Kontant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå