Gå til innhold

Dead Island, nokon som gler seg til det?


Anbefalte innlegg

deadisland_700.jpg

Hei hei alle saman!

Eg må ærlig innrømme at eg er ein Zombie fan og elsker alle Zombie filmer og spill som er ute på marknade :D

 

Det ser ut som det nye Zombie spillet blir Dead Island og blir utviklet av det polske utviklarane Techland ( call of Juarez)og det er annonsert til PC og Xbox 360. Dead Island skulle opprinelig komme ut i 2008, men det kom ingen Dead Island.

 

Skaperne av Call of Juarez er i full gang med et nytt skytespill. Spillet heter Dead Island, og her har utviklerne droppet westernmiljøet til fordel for et mer moderne miljø, hvor fiendene ikke bare er menneskelige. Nå er det klart at spillet kommer både til Xbox 360 og PC (tidligere var det kun offentliggjort for PC).

 

 

Dead Island følger et uheldig par som får drømmeferien ødelagt av et flykrasj på ei øde øy. Som om ikke dette var ille nok forsvinner kona helt i starten, samtidig som det viser seg at øya er full av levende døde. Nå må du finne henne igjen, samtidig som du må overleve kampen mot de grufulle zombiene.

 

Spillet er et ikke-lineært førstepersons skytespill, og du kan utforske øya til fots eller ved hjelp av ulike kjøretøyer. Underveis vil du finne andre overlevende, og få mulighet til å velge hvem du vil alliere deg med for å nå målene dine. Disse valgene vil påvirke historien, miljøet du befinner deg i og hvordan du blir bedømt av andre personer.

 

Utviklerne lover et levende og dynamisk økosystem som hele tiden er i forandring. Spillet benytter seg av avansert kunstig intelligens for å sikre at både grupper og individuelle motstandere oppfører seg så realistisk som mulig. Dessuten loves vi omfattende simulering av væsker, gass og elektrisitet, som du blant annet kan bruke til å ta ut fienden på unike måter.

 

Dead Island er ventet ferdigutviklet til neste år.

 

 

http://www.gamer.no/artikler/dead_island_til_360/42012

 

Personlig synes eg at spelet ser heilt vilt ut og eg gler meg som ein liten unge til det :D

Det er ikkje eit vanleg skytespel. Man bruker gjennstandar man plukker opp frå bakken og slår fienden med det. Det gjer spillet utfordrande og ekstra pirrende, and I just love it :D

 

Det er ikkje sluppe ut så mykje info om spelet, men eg var innom heimsida og der stod det at sida var under gjennoppbygging! Kanskje når sida blir open at, så får vi meir info ? Eg held pusten (!)

http://www.deadislandgame.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fant noen video ting på youtube..ser ut som det -kan- bli bra..men syns at historien kan bli litt weird, håper de kan virkelig presenter spillet bra og at voice actinga blir bedre enn witcher! ^^

 

Det ser også ut at de bruker Fra cry 2 motor eller vel selve grafikken det kunne se ut som det er en mod ;) Men håper det blir heftig^:D eller det ser ut som det er Crysis motor også grafikk messig!

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Eg har trua på at spelet blir bra. Bare tenk deg at du befinner deg i ein mørk tropisk regnskog med ein liten lommelykt og ei jernstang som våpen og rundt deg hører du mange skumle zombie lyder :dribble:

 

Eg klarer nesten ikkje å vente!

 

Heimesida til Dead Island var oppe for ei stund sida , og det låg ein del konsept bileter ute på sida + eit forum. Som sagt, eg held pusten :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Konseptet virker hvertfall veldig bra. Jeg digger zombie survival, uansett om det er veldig overfokus på sånt for tiden.

 

 

Beste traileren jeg har sett på lenge hvertfall.

 

Edit: Woops, I necroed a zombie thread, hehe. Trailern er ny hvertfall, enjoy.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...