Gå til innhold

Bestille klær fra Israel?:S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå foregår vel så vidt jeg har skjønt ikke krigen i selve Israel da, men på Gaza i Palestina. Tror ikke det vil ha noe å si. Mye mulig jeg tar helt feil for det er ikke akkurat mitt felt :p

joa sant det;) men er vel ikke akkurat stille i israel om dagen bare fordi flesteparten av rakettene havner i Gaza. Er vel litt fram og tilbake hvem som angriper hvem, og landene er i "krig" , så lurte på om det ville ha noe å si.. personlig tror jeg ikke det vil ha så stor betydning, men vil bare være helt sikker før jeg ber en privatperson om å sende de nedover til Norge. hadde vært kjipt hvis de ikke kom fram:/

Lenke til kommentar
Ja, det hadde vært leit. Du kan ikke se om du finner noen som selger de samme skoene, bare fra et annet land da? Hvis det er noen som gjør det, er det vel lurere å være på den sikre siden og kjøpe fra dem isteden.

har vært inne på tanken:P men er ikke så mye å velge mellom i den fargen i str 46, så tror jeg får ta sjansen:P går det bajs så lærer man altids så lenge man lever:P takk for inspill;)

Lenke til kommentar
Jeg syns du skal være forsiktig med hvem du kjøper til.

 

Hadde vært surt om du fikk sko med kulehull, men det er nå bare min mening. Kanskje det hadde blitt en trend?

 

:p

 

Når tror jeg ikke han trenger å være så redd for kulehull. Hva er sjansen for det? Selvom det er krig betyr ikke at dem skyter hull i alle pakker.

 

Jeg syns du skal være forsiktig med hvem du kjøper til.

 

Hadde vært surt om du fikk sko med kulehull, men det er nå bare min mening. Kanskje det hadde blitt en trend?

 

:p

 

Når tror jeg ikke han trenger å være så redd for kulehull. Hva er sjansen for det? Selvom det er krig betyr ikke at dem skyter hull i alle pakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...