Gå til innhold

informasjonsteknologi 1 som privatist, erfaringar?


Tosha0007

Anbefalte innlegg

Hei alle saman!

 

No er det snart val av programfag (prøveval) til neste år ved min vidaregåande skule. Sidan eg til hausten skal byrja i 3. klasse lurte eg på om det er nokon som har kjennskap til korleis det er å ta informasjonsteknologi 1 som privatist. Planen er å byrja i sommar, seinast ved skulestart. Kor lang tid vil dette faget krevja, kva inneber det (ja, eg har lest læreplanen :p) og er det å anbefale? Skulen min tilbyr diverre ikkje dette faget, då 13 stk var for lite til å la det gå i år :thumbdown:

 

I tillegg kjem eg iallfall til å ha R2 og fysikk 2. Kanskje og kjemi 2 dersom eg finn meir motivasjon for det, på nåverande tidspunkt syns eg det ikkje er verdt strevet :thumbdown:

 

I tillegg kva program er realistiske og læra, kva lærebøker er anbefalte og er kan nokon tilråd meg dette faget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt informatikk 1 i fjor delvis med lærar. Du lærer basiskunnskapa innanfor photoshop, databaser (win. access), flash og dreamweaver. Vi brukte "Snarveien til x", der x er dei ulike programma. Desse bøkene synes eg var veldig gode. Er du passe interessert og klarer å jobbe gjennom desse bøkene og kan nogenlunde det du skal kunne av teori, så er dette faget lett. Skikkelig kosefag. :)

Lenke til kommentar

neimen, kosefag :p det var kjekt å høyra. Har i år R1, fysikk 1, kjemi 1, engelsk (berre analyse av ørten teksta :realmad: og matematikk X så eit kosefag ville gjort seg :innocent:

 

Fleire som har erfaringar dei vil dela med meg :love:

 

Ei komplett bokliste hadde og vore fint. Ser kazzkizz anbefaler gyldendal sine bøker, men kva treng ein eigentleg av bøker?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Jeg har hatt faget som privatist. Desverre var dette min første privatisteksamen og jeg så ikke på læreplanen. Det er nemelig slik at det i de fleste tilfeller trekker selve oppgavene du får utifra læreplanen. Gjerne direkte fra læreplanen. Det fikk vertfall jeg.

 

Derfor fikk jeg to, for jeg var ikke forberedt på læreplanen men hadde lest boka.

 

Jeg vill påstå at dersom du har gode basis kunnskaper innen IT og har lest læreplanen. Så skal det holde med å lese læreboka.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bumper fram att den tråden då eg truleg skal ta informasjonsteknologi i år.

 

Treng derfor litt hjelp til kva bøker eg treng:

Eg har avtalt med skulen at eg skal få full pakke med Adobe program frå skulen gratis då skulen allereie har lisens til.

 

Treng eg i tillegg bøker som Gyldendal har lista opp her til informasjonsteknologi 1?

 

Det læreplanen forklarar er, som vanleg, litt uklart og er det nokon som man forklare "enkelt" kva det er eg skal lære i informasjonsteknologi 1? Har allereie fått vite dette frå kazzkizz:

 

Du lærer basiskunnskapa innanfor photoshop, databaser (win. access), flash og dreamweaver.
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Bumper fram att den tråden då eg truleg skal ta informasjonsteknologi i år.

 

Treng derfor litt hjelp til kva bøker eg treng:

Eg har avtalt med skulen at eg skal få full pakke med Adobe program frå skulen gratis då skulen allereie har lisens til.

 

Treng eg i tillegg bøker som Gyldendal har lista opp her til informasjonsteknologi 1?

 

Det læreplanen forklarar er, som vanleg, litt uklart og er det nokon som man forklare "enkelt" kva det er eg skal lære i informasjonsteknologi 1? Har allereie fått vite dette frå kazzkizz:

 

Du lærer basiskunnskapa innanfor photoshop, databaser (win. access), flash og dreamweaver.

 

bump

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Hvilke læremidler brukes idag i informasjonteknologi 1?

 

Vurderer på om dette er et fag som jeg skal ta som privatist, etter R1/R2 og Fysikk 1. Det er visst slik at de fleste sivilingeniør studier har datafag.

 

Jada jeg vet at det er nevnt i innlegg nr 5, men det er noe utdatert. Det er sikkert kommet nye og bedre læremidler eller i nyere utgaver.

 

Takker på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...