Gå til innhold

n95 8gb godtar ikke automatisk bluetooth tilkobling?


Anbefalte innlegg

har googlet en del og funnet 3-4 innlegg på utelandske forum med folk som har samme problem, uten at de har fått løst det.

 

jeg har pioneer bluetooth handsfree på min cdspiller i bilen, denne har hele tiden koblet automatisk til min htc touch diamond, men når jeg når har fått meg en n95 8gb vil den ikke dette lenger. den søker opp telefone, kobler til automatisk, men etter et millisekund kobler den fra igjen. så prøver den igjen om 30 sekunder eller noe slikt.

 

hvis jeg setter enheten til uautorisert, så spør den, hvis jeg da trykker ja går alt fint.

straks jeg setter den til autorisert igjen så vil den ikke koble til automatisk. de parrer, men bryter med en eneste gang.

 

noen som kan gi meg noen råd?

 

nei, dette har ingenting med selve handsfreen å gjøre, da den funker utmerket automatisk med andre telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selvsagt.

 

har nå funnet ut at det ikke alltid funker når jeg bekrefter tilkoblingen manuelt heller. men hvis det er telefonen som prøver å etablere tilkoblingen, så funker det alltid.

 

har også funnet ut ved å google at dette gjelder flere av nokias symbian-telefoner og at det fungerte med en eldre firmware. da det kom ny firmware ifjor oppsto dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...