Gå til innhold

Ny smarttelefon 2000-4000kr [løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
E71 er en bra telefon, men man må prøve tastene før man bestemmer seg. Er man ikke fornøyd med tastene, er E66 et godt alternativ.

HTC lager gode telefoner. Mange påstår at Touch Diamond er treg, og det er forsåvidt ikke usant, men alt er relativt. Smarttelefoner er generelt trege, jeg for min del finner ikke dette nevneverdig irriterende.

Har selv G900 og er godt fornøyd med den. Kamera og musikkspiller er bra, og den er ikke altfor avansert å bruke heller. Trenger du imidlertid å ha mulighet for oppdateringer og stort utvalg av spill og programvare bør du heller se på WM eller S6-telefoner, ettersom UIQ er faset ut. Dette er imidlertid et motargument jeg føler mange overdramatiserer i litt drøyt stor grad.

Tror tastene går bra for meg på E71, prøvde en. Hva vil du anbefalle av E71 eller en HTC da? Hvilken HTC? Ser på HTC G1, men den er vel lukket til Amerika enda? :S

EDIT: Hvor er tastaturet på Diamond egentlig? xP på skjermen? :S

Endret av Webmaster Esso
Videoannonse
Annonse
Skrevet
E71 er en bra telefon, men man må prøve tastene før man bestemmer seg. Er man ikke fornøyd med tastene, er E66 et godt alternativ.

HTC lager gode telefoner. Mange påstår at Touch Diamond er treg, og det er forsåvidt ikke usant, men alt er relativt. Smarttelefoner er generelt trege, jeg for min del finner ikke dette nevneverdig irriterende.

Har selv G900 og er godt fornøyd med den. Kamera og musikkspiller er bra, og den er ikke altfor avansert å bruke heller. Trenger du imidlertid å ha mulighet for oppdateringer og stort utvalg av spill og programvare bør du heller se på WM eller S6-telefoner, ettersom UIQ er faset ut. Dette er imidlertid et motargument jeg føler mange overdramatiserer i litt drøyt stor grad.

Tror tastene går bra for meg på E71, prøvde en. Hva vil du anbefalle av E71 eller en HTC da? Hvilken HTC? Ser på HTC G1, men den er vel lukket til Amerika enda? :S

EDIT: Hvor er tastaturet på Diamond egentlig? xP på skjermen? :S

Touch HD er jo kanon, men hvis den er for dyr er Diamond et godt alternativ. Trenger du taster (fulltastatur) er Touch Pro og S740 gode alternativer. "Tastene" til Diamond er på skjermen ja, mens de to sistnevnte har utskyvbart fulltastatur i tillegg til at S740 har numeriske taster utenpå.

Ellers har du jo N-serien til Nokia (N78, N79, N82, N85, N95 og N96) som er gode telefoner med S6.

Skrevet

Jau, N82 vil kunne passe meg godt. Liker ikke anmeldelsene til HTC Touch Diamond og de andre modellene blir litt dyre. Står mellom E71 og N82. Liker N71 pga den geeky looken. Er ganske like teknisk sett, hva foretrekker dere?

Skrevet
Jau, N82 vil kunne passe meg godt. Liker ikke anmeldelsene til HTC Touch Diamond og de andre modellene blir litt dyre. Står mellom E71 og N82. Liker N71 pga den geeky looken. Er ganske like teknisk sett, hva foretrekker dere?

har hatt begge telefoner og liker best E71 pga deilig å skrive på(N82 tar litt tid å bli vandt til også pga små små taster). E71 har også bedre batterilevetid og er litt kjappere. Utenom det så er N82 en veldig veldig god telefon med MYE bedre kamera en E71

Skrevet

E71 eller N82 bør jo vere et ganske enkelt valg når det er endel forsskjell på mobilene vil du ha Multimedie telefon eller jobb telefon? er kamera eller batteritid viktigst sånne ting jeg ville gått for n82 men ditt valg:D

Skrevet

N82 eller C905 da? Antar vel C905 siden den er den nyeste, men er det verdt å betale 1000kr mer for den?

Som sagt så prøvde jeg en E71, tastaturet gikk greit, men vet ikke helt om jeg likte det. Bør jeg dra og prøve N82 også, for å sammenligne. Synes N82 sine taster virker veldig normale og greie jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...