Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro - fortelle eller ikke?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Åja, da var det jeg som misforsto, beklager :) Å gi hun dama ultimatumet med å si det selv, eller at X sier det, på en anonym melding kan vel kanskje funke greit det. Uansett hvordan, burde ihvertfall fyren få vite om det. Tviler på han har gjort seg fortjent til en kjæreste som puler andre bak hans rygg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Venninnen din vet tydeligvis ikke hva det betyr å elske.

Heller vil jeg si at hun har litt psykopatiske trekk. Kjører sitt eget løp uten tanke for medmennesker.

Når hun kan gjøre dette mot en hun "elsker", hva kan hun da gjøre mot deg, eller andre.

Tror ikke jeg hadde giddet å være venn med vedkommende.

 

Men i lengden er det vel opp til deg hvem du vil fortsette å være venn med.

Forholdet er i alle tilfelle dødfødt. Får bare håpe de ikke har barn. Eventuelt få de DNA testet :whistle:

 

Den eneste 'safe' måten å komme seg ut av dette på er vel å få henne til å gjøre det slutt selv.

At hun forstår at han ikke har det hun er på utkikk etter.

Man bedrar jo ikke "drømmemannen".

 

Du trenger jo ikke heller fortelle det i klartekst. Bare si til ham at du tror ikke de to passer så godt sammen.

At det ikke virker som om de er helt på bølgelengde, uten noen spesiell begrunnelse. Bare en 'følelse'. Eller at det virker som om hun tar ham for gitt. Eller at de har en del forskjellige interesser. Eller at det ikke virker som om hun er helt seriøs med forholdet osv.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Husk at dersom den ene part i et forhold er utro, er det fare for infeksjonssmitte som herpes, HIV, chlamydia, og så videre.

 

Det er intet mindre enn ditt direkte objektive ansvar for å skjerme den andre part i forholdet mot mulig smitte.

Dersom du ikke informerer om at den andre part i forholdet er utro, da synes jeg du er et ELENDIG MENNESKE.

Lenke til kommentar

For å si det sånn; Hadde jeg hatt en dame som var utro ville jeg at kompisene mine skulle sagt det til meg om de visste om det. Alt annet ville jeg sett på som grovt svik. Når jeg så endelig fant det ut av meg selv, og også fant ut at kompisene mine visste om det, så hadde jeg kanskje stått igjen uten dame og kompiser.

Lenke til kommentar

Du risikerer at kameraten din ikke tror deg, men det er tross alt bedre å være ærlige om slike ting uansett...

 

Ta uansett ikke hensyn til henne for hun er ubrukelig og ikke en venn jeg ville ha brydd meg om. Hvis du bare tenker på kameraten din kan kanskje avgjørelsen bli noe enklere...

Lenke til kommentar
Du risikerer at kameraten din ikke tror deg

 

Der har du faktisk et poeng.

Min venninne som var 30, var sammen med en særing fra Mo I Rana som kjørte bilbergingsbil.

Etterhvert kom det fram at han drev og hadde seg med en 17-åring. Og jeg snakket også med denne jenta om det, og hun bekreftet det.

Dette fortalte jeg min venninne. Da gikk det en liten stund, og så var det akkurat som om hun mente "alt var bare min feil" - etter å ha snakket med kjæresten sin som selvfølgelig sa at alt var bare løgn og oppspinn, og da ville hun plutselig ikke ha noe mer med meg å gjøre. Såvidt meg bekjent er hun enda sammen med fyren fra Mo I Rana, en fyr midt i 30-årene som tilsynelatende ikke har noen betenkeligheter med å være utro med 17 år gamle jenter...

Jeg har ikke lenger kontakt med min tidlgiere venninne.

Lenke til kommentar

Herregud så mange korrtenkte svar denne tråden har... Se på Ideal sitt svar. Det er et svar med reel livserfaring. Utroskap er ikke så svart hvit som en tror i ungdommen. Utroskap er uhyre komplisert, og en skal holde fingrene langt vekke! For i de fleste tilfeller så vet partneren om utroskapet, men har ikke noe ønske om å bli konfrontert med det. Og når the going gets though så vil de fleste av dere som påstår hardnakket at dere ønsker å vite det, feige ut og la ting bare gli stille under teppet. Ultimatum, press og annet faenskap er ikke annet en et behov for å tilfredsstille sin egen lille egoistiske "jeg er så forbanna perfekt" moral!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...