QZ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Eg skal enchante min armor, som uten enchantments gjer meg ein AR på 50. Eg har tenkt på å enchante med Fire, frost og shock Shield, for det vil gje med ein AR på 77. Viss eg berre enchanter med Shield vil eg få 80 men ingen ekstra protection mot fire, frost og shock. Så har dykk nokon tips?
MiSP Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Gå for element-skjoldene. Du kan også ta en titt på UESP sin side om Enchanting, og spesielt siden Useful Enchantments. Endret 7. januar 2009 av MiSP
QZ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Eg gjorde det, men det var kul Elemental Armor som eg fann interessant. Og viss eg tar fire, frost og shock shield så har eg fortsatt 3 deler igjen. Eg har Azura Star, så det er ikkje noko problem å skaffe meg Grand Souls. Eg er Khajiit, så eg treng ikkje Night Eye, og eg har Ring of the Grey, og dermed Detect Life 50.
MiSP Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Eg gjorde det, men det var kul Elemental Armor som eg fann interessant. Og viss eg tar fire, frost og shock shield så har eg fortsatt 3 deler igjen. Eg har Azura Star, så det er ikkje noko problem å skaffe meg Grand Souls. Eg er Khajiit, så eg treng ikkje Night Eye, og eg har Ring of the Grey, og dermed Detect Life 50. Ta en titt på den siste lenken jeg oppgav, der er det mer enn nok nyttige enchantments å ta av.
QZ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Var den eg meinte eg hadde lest, den første står berre om kordan du kan enchante ting, og det veit eg Men eg merker at eg angrer på at eg har fullført Main Quest, nokre Sigil Stones hadde gjort seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå