Gå til innhold

Jeg trenger en ny mobil og trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger en ny mobil og trenger hjelp.

Jeg har ikke peiling på hvordan mobil jeg skal kjøpe, eller om jeg må vente en måned.

Jeg har sett på LG KU990, den har fått veldi mye go kritik og ser veldig bra ut, men den er jo over ett år og jeg vet ikke om den er verd 2200 kr lenger.

Har også lest veldig mye om nye Nokia "tube" (5800?, er ikke helt sikker) og den virker lovende. Noen som vet hvor mye denne vil koste?

Er den noen som har noen innspill i hvordan mobil jeg kan kjøpe?

Jeg vil egentlig ikke bruke mer enn 2000 til ca. 2500 på mobilen, men jeg vil ha en med berøringsskjerm eller noe annet fansy :p noe som ikke alle har.

Har jo også sett på iPhone, men vet ikke om jeg vil bruke så mye penger.

 

Takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke hjelpe deg så mye, trenger å vite litt mer om ønskene dine hvis ikke kan så og si alle mobilene i den prisklassen funke.

 

Men kan si så mye at hvis du vil ha noe som ikke alle har, så er Iphone totalt feil, er vel stort sett noe alle her, eller vil ha eller skal ha om dagen :)

Lenke til kommentar
Kan ikke hjelpe deg så mye, trenger å vite litt mer om ønskene dine hvis ikke kan så og si alle mobilene i den prisklassen funke.

 

Men kan si så mye at hvis du vil ha noe som ikke alle har, så er Iphone totalt feil, er vel stort sett noe alle her, eller vil ha eller skal ha om dagen :)

Jaja, er jo klar over at iPhone er "fjortis" telefonen som alle skal ha.. det er egentli dumt :S men det er en bra telefon, men jeg synes enda den er for dyr og for lite plass (til min spilleliste i alle fall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...