amdorintel Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har en acer aspire 7520G med TL-58 prosessor og 8400M G skjermkort Det er 2 giga minne i den. Kjører Vista som jeg nå har instalert på nytt ved og trykke ALT F10 ved boot.. Får dette i 3dmark06 : 998 samt at det hakker noe uturlig i feks trac mania nation og cs source/ til CS 1.6 Endret 6. januar 2009 av amdorintel
vesleengen Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 hørtes litt smått ut... skulle tro den kunne dra rundt 1500-2000... prøv å oppdater skjermkortdriver
amdorintel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Hvor ser jeg vilken driver jeg har på den nå på Vista? Er vandt med XP så her finner jeg nesten ikke fram:) Er det bare og avinstalere driveren som er her via "avinstaler et program" for så og instalere ny?
amdorintel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Ser i gpu-z at det er : forceware 101.54
vesleengen Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 hørtes litt gammel ut ja... sjekk på nvidia sine nettsider... de har nå begynt å lage egene drivere til laptop kortene sine! YAY
amdorintel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Oppdaterte til 179.28 og fikk nå 1178 poeng.
Fiske Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Den scoren er ikke så altfor lav desverre, den er ca der den skal ligge, men flott at du fikk bedre score med nye drivere! (Har hatt den PC-en der selv, fikk ca samme poengsum som deg)
amdorintel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Så jeg skal ikke få spilt trac mania nation /cs på denne?
vesleengen Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 jo det skal du... bare sette ned innstillinger litt...
Fiske Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 CS 1.6 går glatt CS:S går greit Track Mania går greit.
amdorintel Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 CS 1.6 går glatt CS:S går greit Track Mania går greit. Har du samme PC? her hakker det som bare det.
Fiske Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du må sette ned på grafikk og oppløsning (Er ikke et alt for heftig grafikkort)
vesleengen Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 kjør 800x600 i oppløsning så skal det gå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå