Gå til innhold

[GTA]Sliter med å endre størrelsen på spillvindu i GTA4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg endret full skjermen? da jeg ikke vil ha full skjerm men se windows utforsker/explorer samtidig som jeg spiller.

Endret av Rune89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo åpenbart ikke noe direkte valg for dette under Options, men kanskje du kan gjøre det via kommandolinje. I hovedmappen for spillet oppretter du en fil som heter commandline.txt (ja, det skal være .txt). Jeg har ikke testet dette, men kanskje du kan skrive -Window eller -Windowed i denne filen. Prøv på eget ansvar.

Skrevet
Det finnes jo åpenbart ikke noe direkte valg for dette under Options, men kanskje du kan gjøre det via kommandolinje. I hovedmappen for spillet oppretter du en fil som heter commandline.txt (ja, det skal være .txt). Jeg har ikke testet dette, men kanskje du kan skrive -Window eller -Windowed i denne filen. Prøv på eget ansvar.

Okok

Skrevet
Hva går raskere ? Selve spillet, eller tenker du på skiftingen mellom spillet og windows ?

Tenker på skiftinga mellom spillet og windows ja

Skrevet

Ok.. Har ikke noe problem med den hastigheten jeg, så jeg har ikke testet ut om windowed mode er mulig.. Trykker bare esc, og alt+tab så er jeg ute..

Tar bare 0,5 sec eller der omkring, å komme tilbake i spillet igjen..

Skrevet

Jo, sant. Men mye enklere om man skal drive på msn å sånt. Å blir slitsomt å holde på sånn i lengden, derfor jeg lurte lissom ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...