treant Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hoppsann, god jul og godt nytt år! Tenkte jeg skulle invistere i en ny pc. Det er lenge siden jeg har drevet med data komponenter, husker bare P4 med et eller annet boost og crossair(?) dual ram og ati 9800 var syk overklokkevennelig. Men tenkte jeg skulle prøve en av de mange nye spillene fra 2007 og utover, og siden jeg er en fattig student som lever på nudler så har jeg et stramt budsjett på 5-6. Siden det er såppas lenge siden jeg har drevet med pc, så tenkte jeg på en av disse "ferdige" pcene på nettet der man kan konfingurer selv. Det eneste jeg bryr meg om er innmaten, mus-tastatur og skjerm skaffer jeg lett gratis. Støy=np, sitter med headsett om jeg gamer, ellers så bruker jeg laptoppen. Så det jeg ser etter i disse ferdige-konfigurer bare pcene er -hovedkort -cpu -gpu -ram -rask hardisk (størrelse er face) Håper det er noen som har et godt forslag der ute! tack på forhånd(:
Kizzaz Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Handlekurv Vet ikke om det er helt en slik pc du er på jakt etter, men den skal komme ca. innenfor ditt budsjett, lett og kutte litt på denne. Noe alla dette er jeg på jakt etter
treant Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Det jeg mente var en slik en "ferdig" pc, en jeg kan konfingurer på. Det er som sagt en stund siden jeg har drevet med pcern: p
Kizzaz Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Bedre og bygge selv. Lett og billig. Pluss man får mye mer kule ting med og kan bestemme alt selv. Se på Komplett sine evt. de virker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå