beccarella Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal få trykket fotografier i A4-format. Hvor kan jeg gjøre dette billig og BRA? Forslag til steder i Oslo? Evt. på nett? Må ha bildene i hende innen 18.januar.
okjatakk Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det kan enhver fotobutikk levere over natten. Men hvilke butikker leverer bilder i bra kvalitet? Min erfaring er at kvaliteten ofte ikke er så veldig bra.
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Da blir spørsmålet: Billig eller bra? Du er åpenbart ikke fornøyd med Japan Photo og Foto Knutsen. Men de fleste synes nok de gir ok resultater, og det er ingen problemer å reklamere i de butikkene, hvis du ikke er fornøyd. Edit: Du må huske på at hvis du ikke har kalibrert skjerm, så er faren for at kopiene blir annerledes stor. Endret 5. januar 2009 av PMnormal
k-ryeng Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Men hvilke butikker leverer bilder i bra kvalitet?Min erfaring er at kvaliteten ofte ikke er så veldig bra. Jeg har aldri hatt noe å utsette på minilab-fremkalling på Elitefoto. Be likevel om at bildet kjøres uten korreksjon dersom du har jobbet mye med det i Photoshop. Dersom det kommer noenlunde rett fra kamera kan det godt være korreksjon på, den ødelegger sjelden resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå