norgamer Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Sånn da funker ikke bf lenger, skulle reinstallere, fordi jeg har hatt endel problemer med PB, men så finner ikke pcen den unistall fila hvis jeg klikker på den o.O så sletta jeg hele mappa så dum som jeg er og fjerna den fra papirkurven, skal sette i cden, men dette er hva som kommer opp når jeg setter i cden http://img82.imageshack.us/img82/9561/utennavngn1.jpg og som dere ser så er "Play online now" og "start BF2" gråe så man ikke kan trykke på dem så hva kan jeg gjøre videre, jeg har gått inn på regedit og fjerna alt som heter bf2, bf og battlefield finner ikke ut hvordan jeg skal få fiksa dette, kansje noen her som har hatt samme problemet Jeg har gått inn på Kontrolpanel og klikka på "legg til/fjern programer" men det funker heller ikke Har også prøvd å tilbakestille pcen uten noe hjelp har prøvd å klikke på den setup ikonet som ligger på cden og den i mappen, men kommer bare opp om jeg vil : Repair/unistall men ingen av dem funker, det kommer bare opp en error melding med følgene: Question: FileError: I/spill/bf2/mods/bf2/movies/menu_loggedin.bik 21, Retry? Ja/nei klikker jeg på ja skjer det ikke no den bare kommer ¨på nytt, klikker jeg på nei bare hopper den over den og jeg må drive på sånn gjenom alle bf2 filene, som tar ganske lang tid Hardware: GPU: NVIDIA GeForce 6800 CPU: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz RAM: 2GB HDD:160+500=660GB OS :Windows XP Media Center Endret 5. januar 2009 av norgamer
iNeo Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Never mind meg, leste ikke tråden godt nokk Endret 5. januar 2009 av iNeo
Erik den Raude Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det du må gjøre er å fjerne alle spor etter Battlefield 2 i registeret. For å åpne registeret trykker du windowsknapp og R samtidig, og skriver "regedit" i kjør-vinduet som åpner seg. Derfra trykker du CTRL + F for å få frem søkfunksjonen, og søker etter "battlefield". Slett det som dukker opp. Endret 5. januar 2009 av Erik den Raude
norgamer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 (endret) som du ser så har jeg gjort dette, og det funket ikke Endret 5. januar 2009 av norgamer
Erik den Raude Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Da kan du ikke ha fjernet alt. Søk på EA / Electronic / Arts.
Puke Nukem Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Problemet ligger vil i uninstall-delen i registret, må fjernes derfra også....
norgamer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 (endret) hva mener du jeg skal søke på? sånn da var problemet fikset, fant en .reg fil som gjorde så alt som hadde med bf2 å gjøre ble borte, men takk til alle dere som hjalp meg med dette Endret 6. januar 2009 av norgamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå