Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din favoritt sex-stilling - Del erfaringer! :-)

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en artikkel som var en av de mest besøkte og interessante via NRK's nettside. Må si denne artikkelen var svært aktuell kanskje her? Og antar det at denne ikke tråden faller inn under upassende tråder.

Ser det er svært mange i "Seksualitet" seksjonen hvor det er mange "usikre" spørsmål. Del gjerne litt! :-)

Forskjellige stillinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri prøvd 69, har syntes den virker litt skummel.. men får nok prøve den neste gang jeg er med kjæresten :p

Endret av Maren-mor
Skrevet

Jeg trodde jeg likte misjonæren, men utifra de navnene på puls er det vel kanskje i realiteten noe som kroken eller "beina bakover".

Mange av stillingene, blant annet gyngen og stolen virka helt ugjennomførbare for meg. Men jeg er vel kanskje ikke skapt for dem :p

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...