Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har en lvl 78 frost mage på Ravenholdt og har 500g atm. Jeg har 450 skinning, og 200 tailoring. Har vært veldig usikker på hva jeg skal ha som professions før, og har halvt usikker nå. Jeg har kjøpt Cold weather flying, men ikke artisan flying, som koster 5k G. Jeg ville satt veeldig pris på om jeg kunne få noen heftige tips til hvordan jeg kan skaffe sinnsykt med penger. Burde jeg fortsette med tailoring? eller bytte det ut med mining? Burde jeg bytte begge proffsa? Vil gjerne vite hvordan jeg kan få råd til Artisan flying, og epic flying mount kjappest mulig Takk til de som svarer! ;* Endret 4. januar 2009 av mikex32
DirtyBit Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) daylie quests samt daylie heroic`s, ikke no problem å skaffe 1000g i uka uten å stresse Endret 4. januar 2009 av MrDarkey
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Hørtes veldig bra ut det hva med professions da? hva tjener jeg kjappest med der?^^
John Keats Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg drar inn rundt 2000 om dagen nå uten å forlate Orgrimmar. Har monopol på Saronite Ore/Bar, Runecloth, Infinite Dust og Wool Cloth. Bruker en 3-4 timer hver dag på å browse AH og legger ut dyrere det som alle idiotene prøver å undercutte meg med. Har også kjøpt opp en del andre saker som Leg Armors og annet snacks folk trenger. og 5-6 sider med dette her ( Siden 50 er maks med mails som vises samtidig ) Endret 4. januar 2009 av -Grendel-
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Det er null problem å skaffe 5000g på lvl80. `mhm?
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Hørtes veldig nyttig ut det med Auction House Tror kanskje jeg skal prøve det, håper det går bra da.. Hvilke professions burde jeg tatt for å skaffe penger da?
Bjonski Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hørtes veldig nyttig ut det med Auction House Tror kanskje jeg skal prøve det, håper det går bra da.. Hvilke professions burde jeg tatt for å skaffe penger da? Herbalism og mining/skinning
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Jeg har skinning i 450, vet du hvilke skins som selger best? mange av de jeg legger ut på er billige. og det blir <Auction expired> ----------------------------------------------- Prøvde akkurat på å drive 'business' på A.H, og kjøpte opp masse silk cloth. Sånn det ser ut nå, ser det ut som det går rett ned :/
PSV Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Du burde ikke kjøpe Silk Cloth. Du må ha litt grunnleggende informasjon om markedet. Silk Cloth får man i Scarlet Monastery, som trolig er en av de mest kjørte instancene i WoW. Silk Cloth har derfor en veldig lav verdi i forhold til andre cloth, med unntak av Linen Cloth. RAF-boosting skjer gjerne i Scarlet Monastery. Det aller sikreste alternativet er Mageweave Cloth, siden stacks med Mageweave Cloth ligger rimelig høyt på de fleste servere. Wool Cloth er også rimelig trygt, ser ut som Wool selger bra uansett realm for øyeblikket, spesielt på hordesiden. Runecloth er ikke helt trygt for tiden på grunn av at det fremdeles levles en del Deathknights. Netherweave dropper også i Outlands og er heller ikke så mye å tjene på. Frostweave har synkende etterspørsel for tiden siden de fleste er level 80 og veldig mange mobs i Northrend dropper Frostweave.
John Keats Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Cloth er som regel dårlig bisniss da det finnes mye av det. Runecloth er unntak har jeg funnet ut siden folk skal ha exaltedachievements og mountachievement. Er også en stor fordel å ha god greie på økonomien på serveren du spiller på sammen med nok kapital til at du faktisk klarer skaffe deg monopol på en ting. Hvis ikke kan det fort skyte bakut.
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Takk for svarene Skal ta en kikk på mageweave nå. forresten, tjener tailoring mye i høy skill?
John Keats Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ikke spesielt, er ikke noe der som folk trenger masse av som med Gatheringprofessions
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 ah, okay Tror jeg går å kjøpe billige ting på AH, og selge dyrere. Og skinne alt jeg ser. Men et siste spørsmål, noen vet hvilke skins som selger best?
PSV Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Mitt forslag er Nerubian Chitin. Eneste skinnet som fortsatt har omtrent samme prisen som det hadde rett etter at WotLK kom ut. Selges for rundt 10g per chitin på min server, men du burde sjekke din egen først.
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Jeg kan godt sjekke men... Har aldri sett nerubian chitin eller hva det het O.O Hvor er det man kan skaffe det?
Bjonski Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er lurt å ha to gathering professions, det tjener man en god del på. På StormScale er AH overpriset, og jeg tjener 3g for en stack med peacebloom.
Bear^ Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg driver å kjøre gjennom alle oppdragene i Northrend, går godt med penger i kassen og achivement i tilegg (Loremaster of Northrend). AH kjøp billig selg dyrt er og en find ting å tjene penger på.
Xsandri Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 masse av forslagene høres veldig bra ut - men likte tanken på å farme nerubian chitin best Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
CombatPsycho Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Selv har jeg tjent sykt mye med jewelcrafting. Var tidlig ute å gjøre de daily JC-questa som gir deg tokens. Startet med de fleste gode metagemsa, noe jeg frem til nå har holdt monopol på, spesielt Relentless Earthsiege diamond. Denne har jeg solgt opp til 15 per dag for 140g hver, + alt det andre jeg legger ut. Har tjent godt over 20k på dette her nå. Itillegg kjøper jeg alle billige Eternal earth som jeg finnes på AH, og lager ringer av de, for å så sende de til en alt med enchanting, slik at jeg får disenchantet de. Dette har jeg også tjent ganske mye på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå