Gå til innhold

"Orbs" - hva er det?


Anbefalte innlegg

Mmmm...

- du verden så fint jeg har hatt det til den låta... og hele Adventures Beyond The Ultraworld. :roll:

 

Gikk faktisk og nynnet på den under Oktoberfesten, men det rette motivet (for en 30mm) meldte seg ikke...

 

(sorry, en liten PM-indusert, fotoinspirert avsporing der... :))

 

Men "orbs" på bilder er altså spøkelser. :yes::D

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei da, jeg tok den. Men det er likevel greit å spørre om man har lest det som står i linken, for det er kjapt å hoppe over det når ingen kommenterer det faktiske innholdet. Jeg tror faktisk jeg glatt hadde hoppet over linken med de kommentarene som kom etterpå, for jeg tror ikke det er jeg som har noe problem med sarkasme her. Ingen andre heller, for den saks skyld. Men diskusjonen hinter ikke i noen retning til at linken handler om foto, men er sarkasme som skal ramme det siste punktet på siden. Og siden jeg ikke gidder å lese om paranormale fenomener, så hadde jeg opplevd det som en tullelink som jeg ikke gidder å sjekke. See?

Øh. Tråden er startet med linker til "paranormale fenomener", ikke med link til wikipedia eller noen andre som sier noe fornuftig om fenomenet/orbs. Det kom senere.

Lenke til kommentar
Øh. Tråden er startet med linker til "paranormale fenomener", ikke med link til wikipedia eller noen andre som sier noe fornuftig om fenomenet/orbs. Det kom senere.

Ok, da. Jeg bare merket at alle de innleggene begynte å komme etter at jeg la ut en link til wiki, og når noe ikke har en adresse så tolket jeg det slik. Jeg brydde meg lite om å sjekke linkene, for de virket tilforlatelige, og ville bare bidra med en ekstra link til noe fornuftig, som jeg trodde de andre var. Jeg trengte nemlig i likhet med deg ikke lese det på ny ;)

Lenke til kommentar
Da er "mysteriet" oppklart, tipper jeg.

Mange mysterier har en tendens til å skulle være mysterier i enkeltes øyne, og ser den rasjonelle forklaringen som for platt og lite meningsgivende. Det er klart at enkelte har behov for å se "orbs" eller andre fenomener som noe betydningsfullt for deres liv. Mysteriet er med andre ord ikke oppklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...