Gå til innhold

hvordan installere gta 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! sitter å irriterer meg grønn her, klarer rett og slett ikke installere gta 4, helt håpløst..... På installasjonsveiliederen mangler det bokstaver, står helt på kinesisk. klarte allikevel å trykke på boksen som skal installere spillet (står ingen ting på), innstallerer da først social club men etter det så kommer det opp en boks hvor det står følgende: your system is incompitable with %P (hva nå det måtte bety) og så står det : follow the link below (som selvfølgelig ikke funker).

har forøvrig vista 32 bit. og har installert nyeste driver til mitt nvidia skjermkort.

håper noe nkan hjelpe!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

har du kjøpt spillet eller bruker du en nedlastet versjon?

Skrevet (endret)

GTA IV-installasjon er en prøvelse uansett hvor lovlig versjonen din er. "Your system is incompatible with %P" har jeg riktignok aldri sett. Gibberish i autorun-vinduet høres derimot kjent ut.

Service Pack 1 til Vista skal etter sigende løse problemet ditt. Hvis ikke, prøv å kjøre setup-filen fra DVD-en i kompatibilitetsmodus for XP SP2.

Endret av Zealuu
Skrevet

Uff, jeg vurderte å selge 360-versjonen og skaffe meg det på PC, men etter alle disse skrekkhistoriene om trøblete installering, tror jeg at jeg skal beholde 360-versjonen en god stund til, gitt. :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...